Ders bitimde Hermione, Draco'nun yanına gidip gitmemekte kararsız kaldı.
Yanlış anlaşılmak istemiyordu. Yani ona umut vermek istemiyordu. Ama sadece dünkü davranışını açıklayacaktı. Bunu yanlış anlarsa Draco'nun sorunuydu."Merhaba. Biraz konuşabilir miyiz?"
Draco ona göz ucuyla baktı.
"Çabuk ol. Yetişmem gereken biryer var."
Zaten 15 dakika sonra ders vardı. Nereye yetişebilirdi ki? Belki Pansy veya Angelina'nın yanına."Dünkü tavrım için kusura bakma. Kötü bir zamana denk geldin. Ne dediğimi bilmiyordum. Öyle söylemek istemedim."
"Olsun. Bana kim olduğumu birkez daha hatırlattın. Sana minnettarım."
"Gerçekten öy-"
Hermione yine öyle demek istemediğini söyleyecekti ama Draco onu dinlemeden sınıftan çıktı.Bu neydi şimdi? İki gün önce vazgeçmem diyordu. Neden böyle yapıyordu ki şimdi?
Neyse dedi içinden. Kendi bilir."Ron çok pişman olduğunu söylememi istedi."
"Banane Harry. Umrumda bile değil."
"Arkadaşlığınızı bozmanız kötü oldu."
"Belki aranıza Pansy'yi de alırsınız."
"Asla öyle birşey olmayacak." Dedi Harry Hermione'nin bu söylediğine istemsizce gülerek.
"Kütüphaneye gidelim mi? Ksks ödevi için."
"Herm. Seni kırmak istemem ama ödev için iki hafta süremiz var. Yani dinlensek diyorum."
"Peki. Arkandan kitabımı uzatabilir misin? Heyecanlı bir yerde kalmıştım."
Harry yakın gelecekte Hermione'nin gözlerinin bozulacağını düşünerek kitabı ona uzattı.
"Görüşürüz."Hermione üzerini bile değişmeden kendini yatağa attı. En son kaldığı sayfayı açtı.
Buruşuk katlı bir kağıt duruyordu önünde.
Kesin Ron koymuştur diye düşündü.
Açmaya bile gerek duymadan biryere fırlattı.°
Ertesi gün ilk dersten sonra Hermione'yi Profesör McGonagall çağırdı.
Anlaşılan birşey olmuştu.
İçeri girdiğinde sandalyede oturan Pansy'i gördü. Yüzünde masmavi kocaman lekeler vardı. Ve ellerinden dikenler çıkıyordu."Gelin Bayan Granger. Bayan Parkinson onu bu hâle getirenin siz olduğunu söyledi."
"Ne?" Diye tepki verdi Hermione.
"Profesör inanın yalan söylüyor."
"Kapat çeneni. Yalan söylemiyorum."
"Ne istediğini bilmiyorum ama yemin ederim ben birşey yapmadım profesör."
O sırada ikisi de birbirine pis bakışlar atıyordu.Draco soğuk davranmakta haklı mı sizce?
Pansy seni severim ama çok gıcıksın!
Ve Herm neden bakmadan atıyorsun ki kağıdı? Belki Draco'ya ait. 😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Contact~
FanficDraco Hermione'ye başından beri aşıktır ama Hermione Ron Weasley ile sevgilidir. Tabi Ron onu aldatana kadar... Dramione Hikayesi.