Hermione sabah büyük salona girdiğinde salondan fısıltı ve gülüşmeler yükselmeye başladı.
Hermione kendi yerine doğru ilerledi."Neler oluyor Harry?"
"Bilmiyorum. Az önce geldiğimde sessizlerdi."
"Ben gelince mi gülmeye başladılar? Benimle alakalı birşey mi var?"
"Hiçbir fikrim yok. Ama boşver kim bilir neye takıldılar."Hermione kahvaltıdan sonra kulesine giderken Pansy seslendi.
"Longbottom'la nasıl gidiyor Granger?"
Yanında birkaç kız daha vardı ve gülüyorlardı.
Hermione ona anlamamış gözlerle baktı."Ne saçmalıyorsun Parkinson?"
"İlişkiniz nasıl gidiyor diyordum. Şu sümüklü Neville Longbottom'la."
"Şimdi de bunu mu uydurdun? Sana acıyorum Parkinson."Hermione arkasını dönüp ilerlerken Pansy birşey daha söyledi.
"Herkez bunu konuşuyor Granger. Yoksa Longbottom mı demeliydim?"
Pansy'nin o iğrenç kahkahasını daha fazla duymak istemiyordu.
Gerçekten insanlar böyle saçma sapan birşey mi konuşuyordu? O yüzden mi gülmüşlerdi sabah? İyi de neden?Hermione Neville'e sormaya gerek duymadı çünkü alakası olmadığını biliyordu.
Aklına tek bir kişi gelmişti.
Draco. Bunu intikam almak için yaptığını düşünüyordu. Şuan gerçekten sinirliydi.
Draco'yu aramaya koyuldu."Draco." Diye bağırdı koridorda gördüğü Draco'ya.
Arkasını dönüp Hermione'ye baktı.
Hermione ona doğru hızla gelip yüzüne bir tokat attı.
Draco biran da ne olduğunu şaşırdı.
"Ne yapıyorsun?" Diye sesini yükseltti."Sen yaptın dimi? Neville ile sevgili olduğumuz yalanını sen saldın okula.
Aklınca beni sinir etmek için. Ne istiyorsun benden? Düş yakamdan artık!" Diye bağırdı Draco'ya."Neyden bahsediyorsun? Ne yalanı? Ben birşey yapmadım. Neden herşeyin acısını benden çıkarıyorsun?"
Hermione'nin çatık kaşları biraz olsun inmişti.
Draco doğru mu söylüyordu?Draco Hermione'nin gözlerine kırgınlıkla bakıp yanından sıyrılıp gitti.
Hermione onun gözlerindeki küçük parlamayı görmüştü gitmeden önce.
Bu sefer abartmıştı galiba.Hermione neden yargısız infaz yapıyorsun? Çağın en mal cadısı mısın?
Özür dilemen gereken yerde tokat atıyorsun çok ayıp.Neyse şimdi affettir kendini :)
Hermione'nin IQ'su kaç sizce?? 😁😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Contact~
FanfictionDraco Hermione'ye başından beri aşıktır ama Hermione Ron Weasley ile sevgilidir. Tabi Ron onu aldatana kadar... Dramione Hikayesi.