23. ~Mezuniyet~

2.5K 106 92
                                    

Çok bekledikleri o mezuniyet günü gelip çatmıştı. Kızlar sabahtan beri hazırlanıyor erkekler ise tembellik yapıyordu.

"Ginny sence güzel oldu mu?"
"Hmm. Hayır. Güzel değil mükemmel olmuş."

Hermione bunu duyduğuna sevindi.
Biraz daha sade birşeyler mi giysem diye düşünüyordu. Ama Draco'nun yanına yakışması gerekiyordu.

"Sende çok güzel görünüyorsun. Harry bayılacak."

Ginny elbisesi kadar kırmızı oldu.
Erkekleri daha fazla bekletmemek yola koyuldular. Harry ve Draco Gryffindor Kulesinin önünde, Ron ise Slytherin zindanlarının önünde bekliyordu. Hepsi de çok şıktı.

Draco Hermione'yi görünce onun güzelliği karşısında birkez daha büyülendi. Harry ise Ginny'den gözlerini ayırmıyordu.

"Muhteşem görünüyorsun." Dedi Draco.
"Teşekkürler. Sen de çok yakışıklısın. Herzamanki gibi."
"Seni hakedecek ne yaptım bilmiyorum. Nasıl bu kadar şanslı olabilirim?"

Hermione Draco'nun sözleri karşısında başını eğdi.
Draco'nun koluna girdi ve birlikte salona doğru ilerlemeye koyuldular.

Ron Hermione ile arkadaş olarak barışmak istiyordu. Bunu Harry ve Ginny biliyordu. Bu iş bu akşam bitsin istiyorlardı. Ron, Hermione'nin onları istemeyeceğini düşündüğü için başka masada duruyordu. Ginny gidip ona biraz gelmesini söyledi.

"Meraba herkese." Dedi Ron.
"Merhaba." Dedi diğerleri de. Draco ise mırıldanarak söylemişti.

"Hermione. Belki yüzüme bile bakmak istemiyorsun ama ben arkadaşlığımızı kaybettiğimiz için çok pişmanım. Belki de hiç denememeliydik. Biz Altın Üçlü olarak çok iyiydik. Size kendimi affettirmem için bir şans verir misin?"

Ne yalan söylesin Hermione de Altın Üçlüyü özlemişi. Onları ki çocuksu saçma birşeydi. Son zamanlarda bir arada olmadıkları için üzülüyordu.

"Affedildin Von Von."

Ron dahil herkes gülmeye başladı.
İkisi uzun bir aradan sonra sıkı sıkı sarıldı. Bu arada Pansy karşı masadan onları izliyordu.
Hermione'nin onunla kanka olmak gibi bir niyeti yoktu ama Draco ile çıkmaya başladıktan sonra ön yargıları azalmıştı. Ayrıca Ron'un onu Pansy ile aldattığını da unutmuştu.
Artık bunun için kin beslemenin bir anlamı yoktu.

"İstersen onu da çağırabilirsin dedi." Dedi Hermione olgunlukla.
"Gerçekten mi?" Dedi Ron. Şaşırmıştı.
"Evet. Gerçekten."

Birkaç dakika sonra Pansy de masalarına gelmişti. Bunu çok istediği söylenemezdi. Ama Ron'u seviyorsa alışması gerekiyordu.

Saatler ilerliyordu. Herkes fazlası ile içmiş, zihinleri bulanmaya başlamıştı.
Hermione ve Draco yarım saattir dinlenmeksizin dans ediyordu.

Şuan Hermione ellerini Draco'nun ensesine dolamış, Draco ise ellerini onun beline koymuş müziğin ritmine uyuyorlardı.

"Çok yakında bir Malfoy olacaksınız.
Ne hissediyorsunuz?" Dedi Draco.

İkisi gülüşürken Draco onun dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu.

"Mükemmel hissediyorum."






Siz büyüdünüz de evlenecek misiniz??😂

Kimler şahitleri olmak ister?? 😁💕

              Hermione'nin elbisesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

              Hermione'nin elbisesi.

               Ginny'nin elbisesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

               Ginny'nin elbisesi.

              Pansy'nin elbisesi.

                         Draco.

                          Harry.

                             Ron.

~Contact~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin