Zack se uita nedumerit la acel om. Speriat, neavând ce să facă, a încetat din a se zbate.
,,Ce cauți aici la ora asta ?" Spuse acel om cu o voce ciudată, care te facea să tresari ...
Zack: Eu ... Eu doar ...
Încă simțea lama rece ... Se uită împrejur dar nu a văzut pe nimeni sau nimic ce ar putea să-l ajute ...
Încă o voce calmă, chiar plăcută se auzi din spate ...???: Ți-am zis că nu e nevoie să iei lama ... Nu vezi ce schilod e ? Mai că il mănâncă șobolanii când merge pe stradă ! Spuse acea voce ironic.
Zack: Cine esti ...? Vrei bani ...? Nu am, așa ca lasă-mă în pace ! Spuse Zack începând sa prindă curaj.
???: Lasă-l. Du-te și ocupă-te cu ce ți-am zis.
??? (2): Da șefu' !
Zack tremura. Când acel bărbat i-a dat drumul, a răsuflat ușurat, dar era degeaba. Tremura și mai ca îi dădeau lacrimile ca unui copil mic. Dar nu cred că în situația lui mulți dintre noi nu am fi făcut asta ...
???: Ce faci Zackye ? Plangi ?
Zack încremeni. Doar o persoană îl tachina așa ...
Zack: TU EȘTI ?!
???: Ascultă. La un moment dat vei putea să imi vezi fața.
Zack a vrut să se întoarcă pentru a-i vedea fața, dar simți lama cum trece deasupra capului său si cum se blochează in copac.
Zack: OMULE, EȘTI NEBUN ?!
Zack începu sa tremure și mai tare. Voia să se întoarcă și să-i tragă un pumn bine meritat acestui băiat.
Zack: Ce îmi ascunzi ?
???: Vei afla. Acum poți lua asta ca pe o amenințare sau nu ...
Dacă nu vei face ce îți spun, nu vei afla un strop despre părinții tăi. Sunt mai periculos decât credeai.Zack: Jur că atunci când te voi prinde, o să-ți arunc lama asta în cap !!!
Băiatul blond zâmbi.
???: Așa a zis și tatăl tău ...
Zack lăsă capul in jos, strânse din pumni si începu să plângă de nervi si de frică.
Îți place să îți bați joc de mine ? Mormăi Zack încet, dar cât sa poată auzi băiatul cu păr blond. Acesta se simțea distrus. Își amintea de părinții săi ca de niște îngeri, iar acum un nenorocit vine și distruge tot ...
Zack: Nu ai de gând sa răspunzi ...?
Când Zack s-a uitat cu, colțul ochiului, nu a văzut pe nimeni. S-a întors și era singurul de pe acea alee. Se sprijini de copac și strânsă din pumni ... A scos lama din copac și a băgat-o în buzunar. Își șterse lacrimile de pe obraz și căzu in genunchi. Vedea din ce în ce mai în ceață. Închisese ochii și căzu la pământ ...
*ÎN VISUL LUI ZACK*
Mama: Ce mare te-ai făcut !
Zack: Mama ...? Credeam că ai murit ...
Tata: Nu mai fi o așa dezamăgire Zack.
Zack: Ce vrei sa spui ?
Tata: Ești o dezamăgire ...
Mama: Pleacă de aici ... Cred ca tatăl tău are dreptate ...
Tata: Trebuia să mă asculți când ți-am zis să-l omori ...
CITEȘTI
Ne-am mai cunoscut...?
Teen FictionZack este un băiat de 16 ani. Familia acestuia a murit in urmă cu 5 ani, împușcați... Cineva îi trimite mesaje lui Zack, făcând-ul să se îndoiască de toata viața lui... De unde îl cunoaște acest băiat pe Zack ? Oare acesta va afla adevărul ? ~Citiț...