*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Deja a trecut o lună și la Zack nu se schimbă nimic. E doar vina mea.Și-a luat o țigare, a tras un fum, apoi a început să se gândească în continuare la Zack și coma lui...
*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Dacă nu se mai trezeste...?Acesta s-a dus la Zack și de Ajunul Crăciunului... Dar nici atunci nu s-a trezit...
*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
O să trebuiască să recuperăm tot ! Dacă nu se trezește nici de Anul Nou... O sa fie cel mai urât început de an...În acea lună băiatul blond se schimbase foarte mult. A început să fumeze, să meargă din nou în cluburi cu băieții pe care îi considera prieteni și l-au trădat... Uneori se lua la bătaie fără niciun motiv... Se simțea terminat.
Era 6 dimineața. Acesta stătea pe pat de parcă era o fantomă. Stătea fără a se mișca sau a scoate un cuvânt.
Era alb la față și avea cearcăne la ochi. Dupa cum spuneam, parcă ar fi fost o fantomă.*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
N-am mai fost la Zack în spital de vreo 2 săptămâni... Ce dracu de rost mai are ?! Deja m-am săturat de tot...Acestuia, au început să îi curgă lacrimile. Mereu plângea când își amintea de Zack...
*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Nici măcar nu-i scriam doar pentru familia lui uneori... Îi scriam pentru a vedea ce mai face... Chiar dacă el nu ma cunoaște, eu începusem să țin la el... Îmi era milă de el... Cum îl băteau majoritatea... Și îl înjurau... Și dacă moare, e clar că e doar vina mea... Dacă n-o fi murit în astea două săptămâni... Când o să se trezească, o sa îl iau in brațe apoi mă voi comporta cu el ca și cu un necunoscut... Îl voi face să mă urască și mai tare ! Așa cum mă urăsc și eu !Acesta luă o farfurie de pe noptieră și o aruncă pe jos, spărgând-o.
,,LA DRACU !!!" strigă acesta plângând.
S-a dus și și-a făcut un duș, s-a spălat pe față, apoi a intrat in cameră și a căutat niște haine în dulapul lui Zack.
*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Dacă nu mă dădea cretinul ăla afară, nu trebuia nici să-i port hainele lui Zack, nici să stau la el în casă. Îl urăsc atât de mult. De parcă ar putea să-mi înlocuiască părinții vreodată !Acesta își luă o pereche de blugi rupți, o bluză alba și o geacă pentru că totuși era frig.
Și-a mai luat și telefonul, apoi s-a dus la bucatarie, a băut o gură de cafea rece care era de ieri șiA ieșit afară, a mers într-un loc mai aglomerat și a luat un taxi.
Se făcuse deja ora 8:45.
A mai făcut o oprire și pe la magazin pentru niște energizant. Până a ajuns la spital era deja 10.
A intrat în spital și a văzut un doctor.
Băiatul blond: Bună ziua. Zack Wendery e bine ?
Doctor: Bună ziua. Sunteți băiatul care venea acum câteva săptămâni să-l vadă mereu, nu ?
Băiatul blond: Da. Eu sunt. E bine sau nu ?
Doctor: Da, e bine. Starea lui nu s-a schimbat încă.
*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
M-aș duce la el... Dar dacă e iar asistenta aia ? Nu-mi place de ea... Trebuie să mă interesez de ea.Băiatul blond: Și a stat cineva cu el ?
Doctor: Da. A stat o asistentă.
Băiatul blond: Aș vrea să îi mulțumesc. În săptămânile astea am fost plecat și nu am putut să vin să îl văd pe Zack... Cum o cheamă ?
Doctor: O cheamă Abigail Sara.
Băiatul blond: Mulțumesc mult.
*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Ăsta nu pare a fi numele ei adevărat... Toți spionii au nume din astea... Mă îndoiesc că asta e o asistentă normală...Băiatul blond i-a mulțumit doctorului încă o dată, apoi s-a dus spre salonul lui Zack.
A intrat pe ușă. Spre norocul lui, asistenta aia nu era acolo. Când s-a uitat la Zack, s-a speriat de moarte !
*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
LA DRACU ! CE E CU EL ?!Era alb ca varul, mai alb ca băiatul blond după ce vomita din cauza alcoolului.
Acesta a început sa tremure.
*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
E... E mort...? Daca era mort nu era mai vânăt la față...?S-a dus și l-a luat de mână pentru a-i verifica pulsul...
,,E bine..." spuse acesta ușurat.
Dar totuși acesta era foarte panicat.
,,Dacă moare ?!"
Ieși pe colidor și a început să strige.
,,UN DOCTOR !!! VENIȚI REPEDE !!!"
Un doctor veni și intră în sală.
Băiatul blond: Vedeți ce palid e ?!
Doctor: E bine, nu vă panicați... Ieșiți vă rog afară. "
Băiatul blond a ieșit afară pe colifor și a început să se plimbe în fața ușii îngîndurat.
*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Părea ingrijorat... De ce doctorii ăștia sunt așa ciudați ?! Acum eu nu înțeleg nimic din ce se întâmplă ! Dacă Zack e pe moarte sau ceva...?Acestuia au început să-i tremure mâinile...
Lacrimile au început să-i curgă pe obraji fără ca acesta să observe.*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
De ce îmi curg lacrimi ?! Nici măcar nu-l cunosc bine pe Zack ! El nici măcar nu mă cunoaște pe mine ! Parcă am fi doi necunoscuți... Nici nu-i pasă de mine. Mie de ce să-mi pese de el ?! Nici nu mai are rost...În acel moment doctorul ieși pe ușă.
Băiatul blond: Domnule doctor, este bine ?!
Doctor: Cineva i-a tras o perfuzie necesară cam acum 20 de minute ! Dacă nu erai tu, acum era posibil să nu mai fie lângă noi !
Băiatul blond văzu o asistentă și încă doi doctori care veneau spre salonul lui Zack.
Din spatele ușii se auzea doar: ,,ÎL PIERDEM !!! NU ARE PULSUL POTRIVIT !!!
Băiatul blond se lăsă în jos pe un perete, cu mâinile în cap.
*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Sunt distrus... Moare... Moartea există... Zack moare... Se duce... Nu o să-l mai văd niciodată... Moare... Moartea...Apoi totul se făcu negru...
CITEȘTI
Ne-am mai cunoscut...?
Teen FictionZack este un băiat de 16 ani. Familia acestuia a murit in urmă cu 5 ani, împușcați... Cineva îi trimite mesaje lui Zack, făcând-ul să se îndoiască de toata viața lui... De unde îl cunoaște acest băiat pe Zack ? Oare acesta va afla adevărul ? ~Citiț...