Băiatul blond simți ceva rece și mic pe față. Erau fulgii mici de zăpadă, albi și pufoși.
*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Ce dracu să fac acum...? Deja m-am săturat de viața asta fără sens...A pornit spre casă. Ajungând, intră în camera lui Zack uitându-se mai atent ca niciodata la toate detaliile.
*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Ce viață tare... Pierd persoanele la care țin... Și altundeva nu am unde să stau... O să îi port hainele... La dracu cu ea viață...Acesta s-a dus și și-a făcut o cafea rece.
Acesta își bău cafeaua, apoi s-a dus și și-a făcut un duș. După ce a terminat, s-a îmbrăcat într-o geacă de piele neagra, niște blugi negrii rupți în genunchi, și-a pus o mască pe gură, și-a luat pistolul și a pornit pe o stradă destul de întunecată.
A început să deseneze un graffiti pe peretele acelei străzi.
,,Ai o viață bună, sunt interesat să o cumpăr !"
*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Așa zicea tata când se enerva... Acum cuvintele lui vor fi văzute de mulți oameni... Avea dreptate cu asta...Acesta plecă spre casă. Ajuns acolo, s-a pus în pat cu lacrimi în ochi, adormind.
........................................................................
,, UNDE SUNT ?! UNDE M-AȚI ADUS NENOROCIȚILOR ?!" Se aude un strigăt.
???: Calm. Nu îți facem nimic !
??? (2): De ce dracu m-ai adus aici ?!
???: Dacă nu țipi, îți dau eșarfa de la ochi jos.
??? (2): La dracu cu tine...
Acesta îi dădu eșarfa de la ochi jos.
??? : Eu sunt Noah, încântat de cunoștiință !
??? (2): Nici măcar nu mă cunoști ! Ce vrei de la mine ?!
Noah: Cum să nu te cunosc, Zack ?
Zack: DE UNDE ȘTI CUM MĂ CHEAMĂ ?! LASĂ-MĂ SĂ PLEC !!!
Noah: Hai sus să faci cunoștință cu ceilalți !
Spuse acesta zâmbind chiar prietenos.Zack se luă după Noah, urcând niște scări. Ajunse intr-o cameră drăguță. Avea un șemineu mare, un televizor uriaș, o canapea neagră și mare, o masă plină de chipsuri și suc, un covor mare și alb, cu dungi maro.
Zack se uita uimit, dar s-a speriat când a văzut 4 băieți într-o parte.
Se dădu doi pași în spate speriat, dar se împiedică.
Noah: Te-am prins ! Ai mai multă grijă ! Nu trebuie să îți fie frică de noi !
Zack se îndepărtă de Noah uitându-se nedumerit la restul care îl priveau zâmbind prietenos.
Noah: Ai vrea să mă prezint și să-i prezint și pe ceilalți ?
Zack dădu din cap aprobator.
CITEȘTI
Ne-am mai cunoscut...?
Teen FictionZack este un băiat de 16 ani. Familia acestuia a murit in urmă cu 5 ani, împușcați... Cineva îi trimite mesaje lui Zack, făcând-ul să se îndoiască de toata viața lui... De unde îl cunoaște acest băiat pe Zack ? Oare acesta va afla adevărul ? ~Citiț...