CAPITOLUL 20

12 3 0
                                    

Isaac fugi înspre cameră, intrând.

*ÎN MINTEA LUI ISAAC*
Nu e aici. Unde te-ai dus Zack...? Poate s-a închis în baie.

Isaac a bătut încet la ușa băii.

Isaac: Zack, ești aici ?

Zack stătea ghemuit fără a răspunde.

Isaac: Zack, nu a vrut să zică asta, ști, nu...?

Zack: Pleacă...

Isaac: Te rog ieși afară !

Zack: Nu. Lasă-mă în pace.

Isaac: Nu te las.

........................................................................

*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Nah... Nu mai am chef de somn. Mai bine merg să mă plimb, așa îmi mai ocup timpul...

Acesta s-a îmbrăcat în niște blugi negrii și un hanorac. Și-a luat niște bani și telefonul, s-a încălțat și a plecat spre oraș.

*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Am rămas și fără bani... Mai bine merg să-mi caut ceva de lucru sau să fac ceva...

S-a dus pe o bancă dintr-un parc, căutând pe internet ceva locuri se muncă de prin zonă.

*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Văd că la cofetăria asta se plătește bine... Dar și la magazinul ăsta. Dar nu vreau să stau așa mult... Aș vrea să merg și la liceu. N-am mai fost de ceva timp.

........................................................................

Isaac: Ascultă Zack. Dacă ieși, mergem într-un loc și discutăm. Undeva unde nu sunt ei sau cineva care să ne deranjeze. Te rog...

Zack: Tu chiar crezi că am chef de vorbă ? Vreau doar să merg înapoi acasă și să stau singur ! E atât de greu de înțeles pentru tine ?!

Isaac: Te înțeleg, dar...

Zack: Nu mai are rost să continui cu același subiect. Lasă-mă în pace.

Isaac: Bine... Dar să ști că o să ma întorc !

Zack: Faci ce vrei.

Isaac s-a dus cu privirea în jos spre living unde erau și ceilalți singuratici.

Noah: Ce face...?

Isaac: Ce-ți pasă ție ?

Noah: Uite că-mi pasă !

Isaac: Să nu-ți mai pese.

Noah: Ce, ești cumva gelos ?

Isaac: Ce naiba ?!

Noah: Atunci zi odată unde e și ce face !

Isaac: E în baie... Stă inchis acolo.

Noah s-a dus direct spre baie.

Noah: Amice, ești bine...?

Zack nu răspunsă. Noah se sprijini de ușă.

Ne-am mai cunoscut...?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum