CAPITOLUL 7

20 6 7
                                    

Băiatul blond se uita în continuare la Zack plangând...

Își șterse lacrimile, încercă să se calmeze și îl luă pe Zack în brațe.
L-a dus până la parter, apoi a sunat o ambulanță.
Avea mâinile pline de sânge...

Băiatul blond: Stai liniștit Zackye, o să fie totul bine ! Promite-mi că nu mori... Promite-mi...

Peste 5 minute a ajuns și ambulanța.

*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
E mort...? A trecut prea mult timp... a pierdut prea mult sânge... Nu se poate să fie mort...

Au ajuns la spital. Băiatul blond se plimba in fața ușii unde l-au bagat pe Zack ca un nebun.

Mergea, mergea, mergea... Era așa de stresat, că începuse să îl doară și capul.

*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
La naiba... Ce dracu am făcut ?! Dacă nu îi ziceam de tatăl lui, poate acum era bine, acasă...

Cum se gândea acesta, văzu un doctor ieșind pe ușă grăbit.

Băiatul blond: Bună ziua ! Cum e Zack ?

Doctorul: Încă nu știm nimic. Acum lasă-mă să îmi fac treaba. Pacientul a pierdut foarte mult sânge.

,,La dracu cu tine jigodie..." se gândea blondu'.

S-a pus pe un scaun și aștepta. Îl durea tare stomacul și destul de tare și capul. Simțea ca moare și el odată cu Zack...

Așteptând, a adormit pe scaun.

Doctorul: Mă scuzați. Sunteți aici pentru Zack Wendery ?

Băiatul blond se trezi.

Băiatul blond: Da ! E bine ? Spuneți-mi că e bine...

Doctorul: Îmi pare rău pentru pierderea ta...

Băiatul blond: Nu... Nu... Domnule doctor, ma scuzați dar eu vorbesc serios...

Doctorul: Îmi pare rău...

Băiatul blond: Nu... Nu... Nu !!!

,,LA DRACU !" spuse băiatul blond.
,,CE DRACU DE VIS A FOST ĂSTA ?!"

Avea noroc, a fost doar un coșmar.

Totuși încă suspina...

A văzut niște doctori, așa că s-a dus imediat la ei.

Băiatul blond: Zack... Zack Wendery... Cum e...?

Doctor: Nu știai ? A fost băgat in operație acum vreo oră... A pierdut foarte mult sânge...

Băiatul blond: M...mulțumesc... L-au mutat din sala asta...?

Doctor: Da, ultima ușă pe dreapta.

Blondu' fugi acolo fără a sta pe gânduri.

A gasit ușa respectivă. A ascultat la ușă si auzea doar:

,,Sânge ! Sânge ! Pierde sânge !"

S-a aruncat pe jos și a început să plângă iar. Nu putea suporta acea tensiune...

,,E vina mea... Doar a mea... Mai bine mor dracu odata cu Zack... Dacă el moare, mor și eu..." își spuse acesta în gând.

Îl durea stomacul, așa că a decis să meargă la un magazin din apropiere pentru a-și lua ceva de băut sau de mâncare...

După 15 minute s-a întors la acea ușă cu niște cafea și un pachet de țigări.

Aprinde o țigară, apoi trage un fum...

Ne-am mai cunoscut...?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum