Băiatul blond ajunsese acasă trist.
*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Ce oameni nenorociți... Își bat copii fără să știe cât de speciali sunt... Cum făcea javra aia de om cu mine...Acesta s-a dus și și-a făcut un duș, și-a luat un tricou negru și niște pantaloni scurți pe el, apoi s-a aruncat în pat trist.
A adormit imediat, era foarte obosit.Între timp cu Oliver, nu era așa de liniștită treaba.
Bărbat: Te mai întreb o singură dată. Cine era baiatul care te-a adus aici ?!
Oliver: Păi... Era doar un necunoscut...
Bărbat: NU MA MINȚI JIGODIE !
Oliver: Nu îl cunosc !!! Întreabă-l pe Mike ! A fost cu mine ! Dar ei au fugit prea repede și-
Când să continue, bărbatul îi trase un picior în burtă...
Bărbat: Du-te dracului afară și acolo să dormi !
Oliver plecă ținându-se de stomac.
Ajuns afară, acesta plecă spre casa lui Zack, pentru că reținuse că acolo locuiește baiatul blond.
*ÎN MINTEA LUI OLIVER*
Sunt sigur că o să aibă grijă de mine !Gândindu-se, acesta căzu pe jos fără ca măcar sa fie amețit. Începu să plângă isteric din cauza durerii de stomac.
A început să tușească, vomitând sânge.Apoi văzu doar negru.
Dimineața, pe la ora 6, băiatul blond se trezi cu o durere de cap îngrozitoare.
*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
La dracu ce mă doare capu' ! Azi trebuie să merg la Zack la spital să văd ce mai face și să vorbesc cu niște doctori...Acesta s-a spalat pe față și pe dinți, apoi și-a luat niște blugi negrii și rupți, o bluză neagră și o geacă care nu era chiar așa de groasă.
Coborând scările, observă pe masa din living cana cu ciocolată caldă și câteva jeleuri rămase de ieri. Acesta se întristă amintindu-și de ce s-a intamplat aseară.
S-a dus la bucătărie, a baut o cafea rece, apoi s-a încălțat și a ieșit afară.*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Spre centru sunt mai multe taxiuri... O iau pe acolo și așa îmi iau și ceva de mâncare de la magazin.Afară erau doar bălți din cauza ploii de ieri. Încă ploua, dar foarte puțin.
Acesta își pusă gluga pe cap și începu să meargă cu pas grăbit.
Mergând, observă un copil pe marginea străzii.
*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Copiii din ziua de azi... Nu au nici măcar o casă sau părinți...Acesta băgă mâna în buzunar și îi întinse 50 de lei.
*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Ce naiba... E mort ?!Băiatul blond îl luă de umeri, iar când îi văzu fața, încremeni.
Băiatul blond: OLIVER !!! OLIVER TREZEȘTE-TE !!! NU MURI, TE IMPLOR !!! Stai Oliver ! Eu mergeam spre spital ! TE IAU ȘI PE TINE CU MINE !
Îl luă în brațe, mirându-se cât de slab era acesta.
Luă repede un taxi, iar în aproximativ o jumatate de oră, a ajuns la spital.Băiatul blond: REPEDE !!! SĂ VINĂ UN DOCTOR !!!
Doctor: Ce s-a intamplat ?!
Băiatul blond: Nici eu nu știu, vă rog salvați-l !
CITEȘTI
Ne-am mai cunoscut...?
Teen FictionZack este un băiat de 16 ani. Familia acestuia a murit in urmă cu 5 ani, împușcați... Cineva îi trimite mesaje lui Zack, făcând-ul să se îndoiască de toata viața lui... De unde îl cunoaște acest băiat pe Zack ? Oare acesta va afla adevărul ? ~Citiț...