Leon: Ce face ?
Liam: Nu e prea bine. Unde sunt ceilalți ?
Leon: Ki își face duș, iar ceilalți s-au dus la magazin. La ce te referi când spui că nu e prea bine ?
Liam: S-a tăiat.
Leon: Auch...
Liam: Nu mă miră. La cum v-ați comportat cu el...
Leon: Uite Li... Chiar nu am nimic cu el. Doar... Nu vreau să mă atașez de el.
Liam: De ce...?
Leon: Doar... Nu știu.
Kai: Ce nu ști ?
Leon: Nimic.
Kai: E bine dacă nu ști nimic, ce pot spune ?
Spuse Kai cu un zâmbet pe față.Kai: Ceilalți nu s-au întors încă ?
Leon: Nu, au spus că e posibil să vină mai târziu...
Kai: Zack ? Ce face ?
Liam: Rău. Dar nu e ca și cum ție ți-ar păsa...
Kai: La ce te referi ?
Liam: Ki... Ție chiar nu ți-e milă de el...?
Kai: Am spus eu asta ?
Leon: Haide să nu continuăm, ce ziceți...?
Liam: S-a tăiat. Pur și simplu nu cred că mai suportă... Nu știu... Eu vreau să-i fiu aproape...
Kai: Nu. Asta ar fi total greșit !
Liam: E un om. Și noi suntem oameni !
Leon: În fine... Haideți să vorbim despre altceva !
Kai: Stai Lo ! Lasă-ne să vorbim !
Liam: Ki... Te rog... Haide să nu îi facem asta... Nu e ca și cum i-ar fi mers bine până acum, vrei să-l chinuim mai mult ?
Kai: Pff... Ce sa spun...? Fie. Dar ascultă aici Liam. Dacă cumva ne strică prietenia, tu trebuie să ai în conștiință că din cauza ta s-a întâmplat.
Liam: Fie ! Dar eu zic că Zack e un om bun !
Leon: Ne împăcăm, vă rog ?!
Kai: Da, e bine.
În acel moment, Isaac intră pe uşă cu sufletul la gură, nefiind capabil să spună ceva.
Kai: Ce naiba, Isy ? Ce-ai păţit? Te-a fugărit un câine?
Isaac: Bine-ar fi fost să fie un câine... Tu ai idee de cine am dat la magazin ?!
Kai: Spune, doar nu vrei să visăm răspunsul.
Isaac se uită la ei cu ochi mari, răsuflând greu din cauză că a fugit ca un nebun până acasă.
Isaac: Cretinul de An! S-a angajat la magazin! L-am văzut, era acolo şi vorb-
Kai: LA DRACU, SUNTEM MORŢI!
Liam: Nu cred ca e necesar sa ţipi în halul ăsta, nu înţeleg de ce e un lucru atât de rău...
Kai: Tu nu realizezi ca are acces la camerele de filmat?! Zack a fost la magazinul ăla de cel puţin 5 ori de când e aici, dacă idiotul se uită şi îl vede pe Zack, suntem morţi!
Uşa se deschide încet, scoţând un sunet ce îi zgâriase pe urechi.
Zack: Scuze... Nu am vrut să vă deranjez...
Kai: Ce vrei? Nu poţi să sta-
Liam îl opri pe Kai din a continua, strângându-l de mână, acesta încercând să nu arate faptul că îl durea.
Liam: Zack, s-a intamplat ceva? Ai nevoie de ceva?
Spuse Liam, dându-i drumul lui Kai şi mergând spre Zack.Zack: Nu, doar voiam un pahar de apă, dar mă descurc să îmi iau şi singur...
Zack se uită spre Kai, acesta uitându-se rece la el. În ochii săi se vedea ura pe care o avea pentru Zack.
*ÎN MINTEA LUI ZACK*
De ce dracu se uită aşa ?! Nu e ca şi cum e vina mea că ei m-au forţat să vin aici... Aş vrea să fiu acasă, să ascult muzică şi sa pot bea energizant. Îi urăsc pe toţi idioţii aştia...Zack se trezi din gândurile sale doar din cauza lui Isaac. Acesta se uita la el în ochi, intimidându-l pe Zack. I-a pus mâna pe umăr facându-l pe Zack să scoată um mic sunet care îi arăta durerea.
Zack: Îmi poţi da drumul, te rog ? Mă doare... Dacă chiar nu ai chef de mine, pot pleca.
Spuse acesta, Isaac strângându-l mai tare de braţ.Isaac: Nu-mi plac persoanele care ascultă conversaţiile noastre.
Zack: Ştiu că nu vă place de mine. Credeţi că n-aş vrea să merg dracului ?! Credeţi că îmi place sa stau aici şi să aud cum vorbiţi despre motivul pentru care mă ţineţi aici şi sa vă ascult minciunile ?! Sunteţi nişte javre. SPER SĂ N-
Isaac nu-l lăsă să continue, căci chiar în acel moment apăru si Noah.
Noah: V-a spus Isaac care-i treaba?
Kai: Da, dar prefer să nu vorbim despre asta de faţă cu el...
Se uită cu colţul ochiului spre Zack care strângea din pumni si încerca să nu-şi arate tristeţea pe care aceştia i-o provocau.
Isaac: Îl duc eu în camera mea, poate sta acolo...
Acesta îl luă pe Zack de mână cu intenţia de a-l conduce spre camera, însa acesta urlă de durere.
Zack: LA DRACU CU TINE !
Isaac se uită la el apoi la ceilalţi. L-a apucat pe Zack de braţ, mergând spre cameră.
Zack: Te urăsc... Te urăsc şi pe tine şi pe ei...
Isaac nu a auzit cuvintele acestuia, fiind pierdut în gânduri...
Isaac: Ai spus ceva ? Ori vorbeai singur, cum fac cei ca tine.
Zack: Cei ca mine...
Lui Zack i se scurseră nişte lacrimi pe obraz. Cum ajunsă în camera lui Isaac, se aşeză langă pat cu picioarele la piept, lăsându-şi privirea în jos.
CITEȘTI
Ne-am mai cunoscut...?
Teen FictionZack este un băiat de 16 ani. Familia acestuia a murit in urmă cu 5 ani, împușcați... Cineva îi trimite mesaje lui Zack, făcând-ul să se îndoiască de toata viața lui... De unde îl cunoaște acest băiat pe Zack ? Oare acesta va afla adevărul ? ~Citiț...