CAPITOLUL 8

19 6 0
                                    

Blondu' nu înțelegea ce vrea doctorul să spună.

Băiatul blond: S-a întâmplat ceva cu Zack ?

Doctor: Îmi pare rău să vă spun asta, dar prietenul tău a intrat in comă...

Băiatul blond: Când...? Cum...? Când o să se trezească ?!

Băiatul blond a început să se panicheze.

*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Ce dracu... Ăsta are chef de glume ?! Nu are cum ! Era bine ! Nu... E doar vina mea...

Doctor: Ești bine ? Ai auzit ce am spus ?

Băiatul blond: Mă scuzați, nu am fost atent...

Doctor: A intrat în comă acum două ore... Cam așa. Nu știm cât de mult va dura până se va trezi...

Băiatul blond: Și poate sa moară...?

Doctor: E o minune ca a rezistat... Îți zic sincer... A pierdut foarte mult sânge. Încă 5 minute și era în pământ...

Băiatul blond: Asta înseamnă că nu e nimic sigur...?

Doctor: Da...

Băiatul blond fugi afară din biroul acestuia cu lacrimi in ochi...

*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
La dracu... Sunt un criminal... Dacă moare... Nu... Zackye nu poate muri...

Blondu' s-a gandit să meargă în salonul lui Zack să vorbească cu el.
A vorbit cu un doctor pentru a vedea dacă are voie.
Doctorul i-a dat permisiunea.
Băiatul blond s-a dus la Zack in salon, apoi s-a așezat lângă patul lui Zack, în genunchi.

-Ce faci Zackye...? Sunt eu... Jigodia aia blondă...
Spuse acesta dădându-i lacrimile...

-Se zice că dacă un om e în comă, aude ce vorbesc ceilalți. După mine e o prostie. Când te trezești să îmi spui...

*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Parcă ar dormi... E doar vina mea...

-Zack... Îmi pare rău... E doar vina mea Zack...

*ÎN MINTEA LUI ZACK*
Se aude o voce... Mă simt paralizat... Ce s-a întâmplat cu mine...? E întuneric aici... Oare am murit...?

-Promite-mi că nu o să mori Zackye... Te rog... Dacă mori... Eu o sa fiu crininalul ? ÎMI PARE RĂU !!!

*ÎN MINTEA LUI ZACK*
Ăsta e idiotu' blond cumva ?!

-De ce te-ai tăiat...? De ce Zackye...?

*ÎN MINTEA LUI ZACK*
Chiar el e... M-am tăiat ? Când ? Unde naiba sunt ?

-Eu o să îți fiu aproape... Te rog, dacă auzi asta... Iartă-mă...

-LA DRACU ZACK !!!

Acesta începu să plângă și mai tare, chiar în hohote.

*ÎN MINTEA LUI ZACK*
Ce se întâmplă ? De ce își cere scuze ? Pentru ce să-l iert ? Ce dracu ?!

-Pa Zackye... Mie îmi e dor de tine...

*ÎN MINTEA LUI ZACK*
Ce naiba tot zice ăsta ? Îi e dor de mine ? Dacă aș putea zâmbi aș face-o. Dat totuși ce am pățit ? Vreau să mă mișc... De ce nu pot ? Totuși ăsta-i pe invers, sau ce ?
Of, aș vrea sa pot zâmbi. Vreau și eu să zâmbesc o data în viață, și atunci sunt paralizat.

Băiatul blond ieși pe ușă plângând.

Băiatul blond s-a dus la Zack acasă... S-a dus la el în baie... Pe jos sânge... Pe chiuvetă sânge... Apoi a văzut lama...

*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Lamă nenorocită ! Sunt un idiot ! Dar nu voiam să-i fac rău... Oare el știe asta...? E sânge peste tot. Sângele lui...

I se scurseră două lacrimi pe obraji... Se șterse la ochi și luă lama de jos...
S-a dus în camera lui Zack si s-a aruncat direct pe patul acestuia.

*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Să curăț baia... Offf... Nu-mi place asta... Dar când Zack va veni acasă va ști ca EU am făcut curat !
Spuse acesta încrezut, dar și trist...

După o oră, a curățat tot sângele din baie și și-a făcut un duș.

*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Ce bine e acum ! Fără sânge...

Acesta s-a pus în pat, apoi a văzut că a uitat să spele lama...

*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Lama... Cu, care s-a tăiat... De ce trebuie să văd lama aia acolo... Fix acum... Morții ei...

A luat lama și s-a dus cu ea în baie. A spălat-o și s-a uitat atent la ea.

,,Mi-e scârbă de tine... " Își spuse în gând.

A pus-o într-un sertar de lângă pat, apoi s-a pus în pat. Era în jur de ora 23:30.

Între timp, Zack se gândea.

*ÎN MINTEA LUI ZACK*
Totuși... Unde naiba sunt ?! Am murit sau nu ?! Idiotu' ăla spunea ca m-am tăiat... Dar nu-mi amintesc ! E întuneric rău aici... Cum pot sa aud dar să nu mă pot mișca sau vorbi ? Poate ca sunt în mormânt ? M-au ingropat de viu ? Naah... Ce dracu se întâmplă ?! Mă simt paralizat... Prea ciudat... Dacă am murit, pariez că acum Stanley și ceilalți dau mare petrecere ! Nimănui nu-i pasă de mine... Măcar dacă sunt mort, să-mi vad părinții... Probabil nici lor nu le pasă de mine. Pff... Ce prostii tot gândesc ? Ce-mi pasă mie de restul ?

Peste cam două ore, băiatul blond se trezi din cauza unui bâzâit.

Era telefonul său.

,,Ce naiba ?! Dormeam și eu bine !" Se gândea el.

,,Notificarea dracu'... Ce-i asta ?!"

*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Bla bla bla... Graffiti... Bla bla... Ieri a fugit... Mda... Bla bla... Echipajele de poliție cred ca deja e o problemă prea serioasă așa că acum e căutat peste tot...
La naiba ! Fix asta îmi trebuia acum ! Măcar am primit notificarea asta idioată... Oare ei știu cum arat ? Sunt mort...

De-odată băiatul blind a început să râdă.

,,Nici dacă sunt împușcat în cap sau în inimă nu mor !" Spuse acesta încrezut.

,,Oricum, măcar pot sta în casa lui Zackye... "

Acestuia i se închideau ochii de somn. S-a întins pe pat, iar intr-un minut a adormit.

Ne-am mai cunoscut...?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum