*ÎN MINTEA LUI ZACK*
Pff... Cică la el ,,Mie îmi pasă de tine". Pe naiba ! Acum stau aici și îngheț de frig ! Ce dracu i-am făcut eu lui Kai ?! Ma urăște și nu e ca și cum mă cunoaște ca să o poată face !Zack stătea ghemuit cu picioarele la pipet și privirea în jos.
Acesta își ridică privirea când auzi cum se deschide ușa.Noah: Ți-e foame ?
Zack se uită la el cu ochi mari și negrii.
Zack: Trebuie să-ți spun ceva !
Noah: Zi...
Zack: Eu nu am zis nimic de tine ! Jur !
Noah: Mda... Să înțeleg că nu ți-e foame.
Zack își lăsă privirea în jos înțelegând că Noah nu îl crede.
Zack: Îmi pare rău.
Noah: Ai zis ceva ?
Zack: Nu...
Noah: Fie, să zicem că te cred. Dar n-ai nicio dovadă.
Zack: Ai dreptate... Poți să mă pleci și să mă lași singur. Și așa sunt un nimic și sper să mor aici și să ma ia dracu !!!
Noah: Ce vorbe mai sunt și astea ? Parcă ai fi un copil mic și depresiv.
Zack tăcu. Noah se uita la el fără să spună ceva, dar observă că la Zack începură să i se scurga lacrimi pe obraji.
Noah: Ești bine...?
Zack: Nimeni nu m-a crezut niciodată ! Mereu sunt eu ăla care minte, care barfește, care lovește ! Pe dracu sunt eu ăla ! Eu n-am de ce să zic ceva de nimeni, mai ales pentru că nici nu te cunosc ! Așa că doar pleacă și lasă-mă dracu !
Noah se uită la el, apoi plecă fără să mai spună ceva.
*ÎN MINTEA LUI ZACK*
Fie ce-o fi. Nici nu-mi mai pasă. Așa o să fie mereu. Parcă și Stanley era mai bun ca ăștia ! Măcar el avea un motiv... Presupun...........................................................................
*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Buuun... Deci doctorul a zis că o chema Abigail Sara...Băiatul blond începu să caute cine este această femeie și ce legătură are cu Zack.
........................................................................
Trecuseră deja cam două ore, iar Zack stătea închis acolo.
Acesta văzu cum ușa începe să se deschidă încet.Isaac: Ce faci ?
Zack se uită la el cu scârbă.
Isaac: Uite, îmi pare rău !
Zack se uită la el, scuipându-l.
Isaac: Mă urăști...?
Zack: Da.
Isaac: De ce...?
Zack: Du-te dracu !
Isaac se uită la el nedumerit, dar și trist în același timp.
Isaac: Vrei să ieșim pe afară...?
CITEȘTI
Ne-am mai cunoscut...?
Teen FictionZack este un băiat de 16 ani. Familia acestuia a murit in urmă cu 5 ani, împușcați... Cineva îi trimite mesaje lui Zack, făcând-ul să se îndoiască de toata viața lui... De unde îl cunoaște acest băiat pe Zack ? Oare acesta va afla adevărul ? ~Citiț...