Dimineața următoare, băiatul blond se trezi pe la ora 10.
Și-a făcut un duș repede, apoi a luat un hanorac de a lui Zack și o pereche de blugi.*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Azi ce zi era ? Duminică presupun... N-am niciun chef de nimic...A coborât jos și s-a uitat în frigider.
,,Zackye nu mănâncă niciodată ?" Se întreba el.
,,ZACK !!! Am și uitat că azi voiam să merg la el la spital ! Al dracu de stres..."
S-a dus înapoi în camera lui Zack, și-a luat telefonul si niște bani, apoi a pornit spre spital.
*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Măcar dacă nu era poliția pe urmele mele... Nu pot să-mi văd și eu de treabă fără probleme !Peste cam o oră, acesta a ajuns la spital.
A intrat în salonul în care a fost și ieri, văzând acolo o asistentă. Părea în jur de 30 de ani. Avea o expresie ciudată. Băiatului blond nu-i plăcea de ea...
Băiatul blond: Bună ziua...
Asistentă: Bună ziua.
Băiatul blond: Cum se simte ?
Asistentă: De unde vrei să știu eu ? Doar nu-i citesc gândurile...
*ÎN MINTEA LUI ZACK*
Ce jigodie...*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Ce dracu e și cu asta ?! Daca vreau eu, până mâine e ea în locul lui Zack !Acesta încercă să se calmeze.
Băiatul blond: Când se va trezi ?
Asistentă: Nu știu. Dar de ce îți pasă ?
*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
Ce naiba îți pasă ție ? Ce oameni idioti mai sunt și pe lumea asta...Băiatul blond: Este o întrebare personală la care nu sunt nevoit să răspund...
Atunci asistenta ieși pe ușă și îi lăsă pe Zack si blond singuri.
-Ce idioată. Nu crezi asta ?
*ÎN MINTEA LUI ZACK*
Ba da. Ce-i pasă ei ? Urăsc oamenii de genul...-Presupun ca dacă m-ai auzi, ai zice la fel ca mine. Sau probabil n-ai zice doar pentru ca nu ai vrea să fi de acord cu mine vreodata ! Spuse acesta zâmbind.
*ÎN MINTEA LUI ZACK*
Ia stai așa... N-am murit ! Dacă sunt asistente aici, însemna că nu am murit ! Dar... De ce să mor ? Și de ce dracu am ajuns la spital ?!-Tu nu mă cunoști. Mai bine îți arătăm fața mea înainte să trebuiască sa o fac doar pentru ca trebuie sa te iau acasă și să am grijă de tine ! Ei bine, măcar îmi ști vocea ! Și ca sunt o jigodie, cum îți place ție să-mi spui... Sau cel puțin îți plăcea...
*ÎN MINTEA LUI ZACK*
Măcar tu ști ca te aud ?-Am curățat sângele din baie ! A fost foarte mult...
După cam jumătate de oră, după ce băiatul blond i-a povestit lui Zack tot ce a făcut cât el era în spital, acesta plecă spunându-i lui Zack ,,Pa Zackye, ne vedem mâine sau poate mai târziu !" zâmbind.
*ÎN MINTEA LUI ZACK*
Paa, sper că nu !Afară ploua foarte tare.
*ÎN MINTEA BĂIATULUI BLOND*
La naiba ! Trebuia să-mi iau umbrelă când am văzut ca picura !
CITEȘTI
Ne-am mai cunoscut...?
Teen FictionZack este un băiat de 16 ani. Familia acestuia a murit in urmă cu 5 ani, împușcați... Cineva îi trimite mesaje lui Zack, făcând-ul să se îndoiască de toata viața lui... De unde îl cunoaște acest băiat pe Zack ? Oare acesta va afla adevărul ? ~Citiț...