*ÎN MINTEA LUI ZACK*
Ce să fac...? Nu cred ca pot ajunge acasă în starea asta... M-am săturat de Stanley... M-am săturat de prietenii lui și ,,iubita" lui fițoasă... M-am săturat de tot...Se sprijini de un coș de gunoi puțin. Se gândea... Îi era frică să nu leșine pe stradă sau ceva...
O bătrână care mergea pe acel drum se îndreptă spre el văzând-ul cum se sprijinea de acel coș de gunoi.
Doamna: Ce ai pățit, fiule ? Nu ai casă ? Vrei să îți dau niște bani ?
Zack: Nu doamnă... Doar că ma doare stomacul... Casa mea e chiar acolo, aceea cu două etaje...
Zack îi arăta unde e casa.Doamna: Vrei să te ajut ?
Zack: Nu, lăsați doamnă...
Acea bătrânică nu îl lăsă pe Zack așa. Îl ajută să ajungă până acasă, acesta îi mulțumi și urcă scările ca să ajungă la el in cameră.
*ÎN MINTEA LUI ZACK*
În sfârșit am ajuns la mine acasă, în patul meu. Ar trebui să ma schimb, dar e prea bine aici. Nu mă mai ridic in veci.Și-a luat căștile și a început să asculte muzică. Încă îl durea stomacul, dar nu însemna mare chestie pentru el. Nu e ca și cum îi pasă de el.
*ÎN MINTEA LUI ZACK*
Să-mi iau o pastilă ? Asta nici măcar nu ajută. Te urăsc Stanley.S-a ridicat din pat, și-a lăsat acolo telefonul și s-a dus să ia o pastilă.
Nu avea pastile așa că și-a făcut un duș, și-a luat niște pijamale cu toate ca era abia ora 1, după s-a aruncat direct în pat.Se uita pe tavan. Era plictisit, dar nu avea ce să facă. S-a gândit să mănânce ceva. S-a dus la bucătărie și a observat ca nu are nimic de mâncare în afară de orez, niște paste de săptămâna trecută și niște fructe. Mânca destul de rar, și în mare parte pe grabă, așa că nu prea știa ce are în bucătărie.
În mod normal, nici măcar nu îi era foame, dar acum...
*ÎN MINTEA LUI ZACK*
Mai bine mor de foame. Afară nu mă mai duc nici de mă omori !Își luă o portocală și s-a dus înapoi în cameră.
*ÎN MINTEA LUI ZACK*
Aș vrea să îl intreb pe idiotul ăla ce e cu acea lamă... Ma gândesc și sa deschid cutia aia neagră, dar mai bine nu... O să o deschid când vine vremea !*Zack s-a conectat*
-Bună...
*Anonimul _ 0132 s-a conectat*
-Deja a doua oară ? Mă uimești pe zi ce trece !
-Nu începe... Dacă mă mai enervezi mult poate te uimesc cu un pumn in moacă...
-În fine...
-Ce e cu lama ?
-Ai citit ce scrie pe ea ?
-Da...
-Ști a cui e ?
-A ta.
-Ce drăguț ! Când vine vorba de ceva imediat te gândesti la mine ! :)
-Du-te naibii ! E a ta sau nu ?
-Nu e a mea prostuțule.
-Atunci a cui naiba e ?!
-Scuze, trebuie să ma duc naibii, nu îți pot răspunde. :)
-Jur că vreau sa te omor !
-Bine, bine. Gata cu amenințările fără sens Zackye !
CITEȘTI
Ne-am mai cunoscut...?
Ficção AdolescenteZack este un băiat de 16 ani. Familia acestuia a murit in urmă cu 5 ani, împușcați... Cineva îi trimite mesaje lui Zack, făcând-ul să se îndoiască de toata viața lui... De unde îl cunoaște acest băiat pe Zack ? Oare acesta va afla adevărul ? ~Citiț...