Lisa- Nasıl bir film istersiniz kızlar?
- Bence aksiyon filmi izleyelim.
Jisoo- Bence korku filmi izleyelim.
Rose- Aynen bence de.
Sunmi- İyi düşünmüssünüz bence de korku filmi izleyelim.
Bu gün sadece 4 kişi değildik. Lisa'nın kuzeni Sunmi'de vardı.
Jisoo ile Rose abur cuburları getirmeye gitmişlerdi. Lisa ise film açıyordu. Birden telefonum titremeye başladı muhtemelen annem arıyordu. Bir dakika numarası kayıtlı değildi ama merak edip açtım.
-Alo
-Jennie ben Jungkook Lisa yanındaysa oradan uzaklaşırmısın?
-Tamam iki dakika bekle.Dedikten sonra elimle telefonun hopörlerini kapatıp"Ben iki dakikaya geliyorum" dedim ve odadan uzaklaşıp boş bir odaya girdim
-Efendim Jungkook?
-Lisa anlatmıştır sana ben Lisa'ya
aşıkım. Yarın akşam onu alıp yemeğe götürmek istiyorum onunla konuşup ikna edermisin?-Tabi ki de konuşurum ama kabul eder mi bilmem. Jungkook sana bir şey söyliyeceğim ama sakın kimseye söyleme.
-Tamam.
-Lisa'da uzun zamandır senden hoşlanıyor.
-Ne ciddi misin
-Evet şimdi benim gitmem lazım yarın okulda görüşürüz
-Tamam görüşürüz.
Telefonumu kapatıp odaya doğru ilerledim en iyisi Lisa ile şimdi konuşmaktı odaya girdiğim gibi Lisa'nın kolunu tutup odadan çıkardım ve yine aynı odaya girdim.
Işığı açtım ve yatağa oturduk.-Lisa beni az önce Jungkook aradı seni yarın akşam yemeğe götürmek istiyormuş bana da onu ikna eder misin dedi.
Lisa- Ne! Ciddimisin?
Yaşasın be.Ama ne giyeceğim.-O zaman yarın alış verişe gidiyoruz.
Lisa- Tamam hadi kızların yanına gidelim
-Tamam
Dedikten sonra odaya doğru yürümeye başladık.
1 Gün Sonra
Lisa- Bu akşam ne giyeceğim Jennie.
-Onu boşverde kızlara söylemiyecek misin?
Lisa- Ahh evet onlara söylemeyi unuttum. Jisoo ve Rose size bir şey söylemem gerekiyor.
Diyerek söze başladı. Lisa'yı dileyecektim ama telefonuma gelen mesaj buna engel oldu.
Jungkook' tan bir mesaj var...
-Jennie sizin sınıfın önüne gelir misin.
-Tamam
-Kızlar ben lavoboya gidiyorum.
Rose- Tamam Jennie.
Oturduğum masadan kalkıp sınıfıma doğru yol alfım. Sınıfın önüne geldiğimde Jungkook ve yanında sarı saçlı acayip yakışıklı bir çocuk vardı.
Jimin- Selam, ben Jimin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pain Love •Jenmin•
FanfictionJm- Bir daha hiçbir şey hatırlamayacak olsamda yeniden sana aşık olurdum. Seni seviyorum Jennie.