-Tamam geliyorum 1 dakikaya ordayım.
Telefonumu kapatıp yatağımın üzerine koydum. Montumu alıp giydim. Telefonumu alıp dışarı çıkmak için alt kata indim. Kapıyı açtım ve dışarı çıktım.
-Hadi gidelim.
Rose- Sonunda geldin Jennie hadi gidelim 10 dakika sonra ders başlıyacak.
-Tamam
Jisoo'nun koluna girip okula doğru ilerlemeye başladık.
Lisa'nın omzuna yatarken birden içeri hoca girdi ve sınıftaki herkes ayağı kalktı.
Hoca- Arkadaşlar herkes bahçeye çıksın sınıflar belirlenecek.
Ayağa kalktım ve Lisanın elini tuttum. Merdivenlere doğru ilerlemeye başladık.
♡
Sınıflar belirlenmişti Lisa ile aynı sınıftaydık. Sınıfta sadece Jimin ile Jin'i tanıyordum. Onlar ise önümüzde oturuyorlardı. Şimdiki dersimiz bedendi bu yüzden okulumuzdaki spor salonuna indik.
1 hafta sonraki voleybol maçına hazırlanıyorduk. Sonuç olarak bu aralar çok yorgundum. Voleybol sahasında duran Lisa yı gördüm. "Hadi Jennie çalışmaya başlayalım" dedi koşarak Lisa nın yanına giderken başıma gelen sert darbe ile yere yığıldım.Canım acayip şekilde acıyordu. Kapattığım gözlerimi araladığımda başımda duran Jimin'i gördüm. Endişelenmiş görünüyordu.
-İyimisin Jennie?
-Canım çok acıyor.
- Hadi kalk revire gidiyoruz.
-Gerek yok Jimin.
Demem ile beni kucağına aldı ve revire doğru ilerlemeye başladı. Koşmaya başladı. "Jennie iyimisin". Kafamı olumsuz anlamda salladım.
* Okul başladığı için bu aralar kitap yazamıyorum. Sizleri seviyorum ♡
İyi okumalar🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pain Love •Jenmin•
FanfictionJm- Bir daha hiçbir şey hatırlamayacak olsamda yeniden sana aşık olurdum. Seni seviyorum Jennie.