FİFTEEN

375 34 5
                                    

-Nereye gidiyorsun?

-Mutfağa iniyorum yemek yiğecem.

-Gitme.

-Saçmalama Jimin! Alt tarafı aşağıya ineceğim.

-Bende gelebilirmiyim?

-HAYIR!

Uzun parmaklarımla kavradığım kapı kulpunu açıp kendimi dışarıya attım. Arkamdan seslendiğini duyabiliyordum ama aldırmadan aşağıya indim ve kendimi koltuğa attım tavanla derin bir bakışma içerisine girdim.

Bay Park Jimin'in sayesinde kaç gündür uyuyamıyordum. Hangi insan gecenin 5 inde pizza ister ki? Hamile kadınlar gibi davranıyordu. Kafayı yemek üzereydim.

Koltukta duran telefonumu aldım ve Jungkook'u aradım.

-Efendim Jennie?

-Jungkook, Jimin'e bir iki saat bakarmısın?

-Ah peki.

İçeri geçtim koltuğa oturdum ve zil çaldı. Ne! Zilmi çaldı? Herhalde uçarak geldi.

Koltuktaki çantamı alıp ayağa kalktım. Kapıya doğru ilerledim ve kapıpıyı açtım."Çok fazla geç kalma bakamam ben bu koca bebeğe!" Göz devirip omuz silktim."Tamam." Kapıyı kapattım ve aşağaya indim.

*

Evimin önüne geldiğimde kapıyı çalıp beklemeye başladım. Kapıyı açan anneme sıkı sıkı sarılıp koşarak odama çıktım.

Çantamı yatağıma fırlattım ve odamdaki banyoya ilerledim. Üstümdekileri bir çırpıda çıkarıp sıcak suyun altına girip beni rahatlatmasını izin verdim.

Bornozumu giyip banyodan çıktım. Dolabımı açıp siyah bir tayt ve beyaz bir tişört çıkardım , giyindim ve kendimi yatağa attım. Uyumayı umuyordum ama mesajlar buna engel oldu.

Parkjmn:
Nereye gittin?

Jenniekim:
Kendi evime geldim.

Parkjmn:
Neden?

Jenniekim:
Duş alacağım, kıyafetlerimi
değiştireceğim ve UYACAĞIM!


Parkjmn:
Ah, peki. İstersen gelmeye
bilirsin.

Jenniekim:
Saçmalama Jimin.

Parkjmn:
Ne zaman gelirsin?

Jenniekim:
Bir iki saate gelirim.

Parkjmn:
Tamam iyi uykular.

Telefonumu kapatıp yatağımın yanına koyup gözlerimi yumdum ve kendimi uykuya bıraktım.
*

Bu aralar sık sık bölüm atamayacağım çünkü yeni bir kitap yazmayı düşünüyorum. Umarım bu bülümü beğenirsiniz. Sizleri seviyorum❤

Pain Love •Jenmin•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin