Rose-Jennie iyimisin?
-He, iyiyim Lisa nerede.
Jisoo-Jungkook'u ağlarken gördü yanına gitti.
Bu gün okuldaki bütün öğretmenlerin toplantısı olduğundan dolayı öğlen arasından sonraki bütün dersler boş olucaktı. Bu yüzden ise okulun yarısı falan dışarıda olucaktı.
Rose-Kantine gidip kahve alalım mı?
Hem Lisa'ya bakarız-Olur Rose.
Jisoo-Ben gelmiyeceğim.
-Olmaz Jisoo sende geliyorsun.
Dedikten sonra banktan kalkıp okulun kapısına doğru yürümeye başladık. Jisoo ile Rose önden gidiyorlardı ben ise onların arkasındaydım.
Kantine geldiğizde kantinin fazla kalabalık olmadığını gördüm.
Rose-Nereye oturalım?
Jisoo-Şuraya oturabiliriz.
Masaya oturduk.Jisoo ve Rose karşıma oturmuşlardı. İkiside telefona bakarken Jisoo birden bana baktı.
Jisoo-Jennie son attığın fotoğrafın yorumlarını gördünmü?
-Hayır, ne olmuş ki?
Jisoo-İstersen bir bak.
Kalbim çok hızlı bir şekikde atıyordu. Büyük bir ihtimal ile beni seven çocuğa plotonik olan kızlardır.
Jenniekim: Smile Forever
2.847 Beğeni 38 Yorum
73:Sürtük JENNİE KİM
385:Bu kızın neresini seviyorsun Kai
718:Ölüm haberini ne zaman alıcağız ona göre kutlama hazırlıklarına başlıyacağımda hşşhşh.Daha Fazlasını Görmek
İçin tıklayın ...Sinir ile telefonumu kapatıp masanın üzerine koydum. Alışmıştım artık pek fazla umrumda olmuyorlardı.
Masaya dalmışken birden yanımda hissettiğim sarsıntı ile gözlerimi daldığım yerden çektim. Lisa gelmişti fazla üzgün gözüküyordu. Kendimi tutamayıp ona sarıldım, oda bana. Göz yaşlarıyla açılan omzumu ıslatmıştı.
-Ne oldu Lisa?
Lisa-Jungkook beni seviyormuş.
Rose-Ne ciddimisin?
Jisoo-Bildiğimiz Jin'in en yakın arkadaşlarından biri olan Jeon Jungkook mu?
-Neden ağlamış?
-Sabah beni Bambam çağırmıştı ya, kantinde oturup kahve falan içmiştik bizi Jungkook görmüş, gördüğünden beri ağlıyormuş. Yanına gittim ne olduğu sordum herşeyi anlattı sonra ona sarıldım ağlamamasını söyledim , öyle işte.
Hepimiz aynı anda "oooo" diye bağırıp gülmeye başladık.
02.30 saat sonra
-Size gidiyoruz değilmi Lisa
Lisa- Tabikide hatta marketten abur cuburda alalım.
Jisoo- Çok iyi olur
Rose- O zaman istikamet market.
Dedikten sonra gülerek koşmaya başladık.
Ama gülmem pek uzun sürmedi.Karşıdan gelen Tzuyu'yu
gördüm sinirli bir şekilde yanıma doğru geliyordu.
Tzuyu- Sana Kai'den uzak durmanı söylemiştin.
- Ben Kai ile yakın değilim. Hem ben sana neden hesap veriyorum.
Jisoo- Defol git buradan Tzuyu
Tzuyu- Sen ile sonra görüşücez JENNİE KİM.*
İlk bölümün sonuna geldik umarım beğenmişinizdir.Sizleri seviyorumOy Sınırı:5
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pain Love •Jenmin•
FanfictionJm- Bir daha hiçbir şey hatırlamayacak olsamda yeniden sana aşık olurdum. Seni seviyorum Jennie.