NİNE

438 43 4
                                    

-Lisa benim şortumu neden giydin?

-K-kendi siyah şortumu evde unutmuşum da.

Sinirle yatağımdan kalkıp Lisa'nın bavulunu açtım."Bunlar ne?"göz devirip yatağıma geri oturdum.

-Tamam be! Ne kadar da değerli şortun varmış.

Şortumu çıkarmaya başladığında gülerek yanına gittim.

-Şaka şaka hadi akşam yemeğine geç kalmayalım.

Kot ceketimi almış kapıdan çıkarken Lisa kolumdan tutup kendisine çevirdi.

-Bir şey mi oldu Lisa?

-Şey diyecektim sen herşeyi yanlış anlamışsın o kız Jimin'in sevgilisi değil.

-S-sen nereden biliyorsun?

-O gün Jungkook ile konuşurken yanımıza Jimin geldi ağlıyordu bana da herşeyi anlattı.

Derin bir nefes aldım be önüme döndüm ve "boşver" diye mırıldandım.

-Bu arada Jimin ve Jungkook yan odada kalıyorlar.

Gözlerim ve ağzım aynı anda açılırken yan odanın kapısı açıldı kafamı çevirdiğimde Jimin ile göz göze geldik. Yanaklarımın yanmaya başladığını hissediyordum. Önüme dönüp Lisa'nın elini tuttum ve yürümeye başladım.

Kızların yanına vardığımda telefonuma mesaj geldi.

Parkjmn:
Gölün yanındaki bankalara
gelirmisin?

Jenniekim:
Hayır.

Parkjmn:
Peki.

Israr etmemesine şaşırıp telefonumu cebime koyarken birisi bileğinden tutup konuşmaya başladı "Kızlar ben Jennie'yi 10 dakikalığına alıyorum."

Kolumdan tutup beni gölün yanımdaki bankalara oturttu.

-O kız benim eski sevgilim.

-Biliyorum.

-Nasıl?

-Kızlar bana anlattı.

-Jennie birlikte olmayı deneyelim mi?

Yutkundum. Bir yanım isterken bir yanım istemiyordu. Gözlerimi kucağımdaki elime kaydırdım.
Başımı hayır anlamında salladım.

Önüne döndüğünde ağlamaya başladığında elimle sol gözünden akan yaşı sildim.

"Jimin yapma böyle." diye fısıldadım. Ellerimi tuttu konuşmaya başladı. "Jennie 2 hafta deneyelim olmazsa hayatından tamamen çıkarım bir daha beni asla görmezsin." Kafamı kaldırıp yüzüne baktım. Çok masum duruyordu. "Tamam." sadece tamam deyebildim. Elleri ile belimden tutup kendisine çekti. Kafasını boynuma gömdü. Ellerimi boynuna doladım.

Boynuma küçük bir buse kondurduktan sonra geri çekildi ve kulağıma "Seni seviyorum." diye fısıldadı.

Bu bölümlük bu kadar. Umarım beğenirsiniz.

Pain Love •Jenmin•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin