-Hadi Park Jimin o koca poponu kaldır okula geç kalıcağız.
Zorlukla kendimi onun yanına attığımda kafamı kaldırıp çatık kaşlarla ona baktım.
Ellerine uzandığımda ellerini tuttum ve çekiştirmeye başladım. Böyle olmayacağını anladığımda ayağa kalktım ve onu kendime çekmeye başladım. Uzun bir süre uğraştıktan sonra tam başarılı oldum derken dengemi kaybettim ve sırtım yumuşak halı ile buluştuğumda üzerimde bir ağırlık hissettim. Üzerimdeki ağırlığın ne olduğunu anlamaya çalıştığımda kafama dank eden şeyle vücudumdaki bütün kan yanaklarıma hücum ederken dudaklarımda neden olduğunu anlamadığım bir inleme çıkınca gözlerimi araladım ve üzerimde hakkaha atan Jimin'e baktım.
Ellerimi göğüslerinin üzerine yerleştirdikten sonra itmeye başladım ama nafile. 1 santimetre bile oynamadı. Ayı! O benim dudaklarıma yaklaşırken bir şekilde kurtulmam lazımdı. Aklıma gelen fikir ile sinsi bir şekilde güldüm. Bunu yaptığım için üzgünüm Chimchim. Dizimi kırıp erkekliğine geçirdiğimde yanıma düştüğünde ayağa kalktım ve kapıya doğru koştum.
Kapıya doğru ilerledim ona döndüm ve sahte üzüntü taklidi yaparak konuştum.
-Üzgünüm sevgilim böyle olmasını istemezdim.
Sonrada kötü kadın gülüşü atarak kapıya doğru koştum.
✦Bugün olan olaydan dolayı Jimin benimle konuşmuyordu, daha doğrusu trip atıyordu. Ayağa kalktım ve onun sırasına oturdum.
-Hadi ama Jimin benimle konuşmayacak mısın?
Kafasını olumsuz anlamda salladığımda yaklaştım ve dudağına minik bir öpücük kondurdum. Bana döndü ve sırıtmaya başladı.
-Şimdi?
-Tabikide.
Konuşmaya başladığımızda yanımıza birisi geldi. Kim olduğuna bakmaya gerek yoktu tabikide biricik(!) Seulgi.
Sg-Park Jimin-ah birisi ile nişanlıyken utanmıyor musun başka kızlar ile öpüşmeye?
Kaşlarımı çatarak Jimin'e baktığımda endişeli gözler ile bir bana bir Seulgi'ye bakıyordu.
Jm-Sevgilim sen onu takma yine saçmalıyor.
Sg-Jimin-ah bilmiyor musun? 2 aya düğnümüz var.
*
Beklettiğim için üzgünüm. Umarım beğenirsiniz sizleri seviyorum. Kendinize iyi bakın.❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pain Love •Jenmin•
Fiksi PenggemarJm- Bir daha hiçbir şey hatırlamayacak olsamda yeniden sana aşık olurdum. Seni seviyorum Jennie.