Jimin- Selam, ben jimin.- Ben de Jennie.
Jungkook- Jennie, Lisa gelecekmi
- Tabi ki de gelecek. Hatta dün geceden beri ne hangi kıyafetimi giğsem diye başımın etini yedi.
Gözüm Jungkook'un yanındaki çocuğa takılmıştı. Acayip şekilde yakışıklıydı. Kahve rengi gözlerinde kaybolmuştum sanki. Sarı saçları, minik elleri, o mükemmel boynu. Kirazı andıran dudakları minik burnu. Ah, kendimi tutmam lazımdı sanırım aşık oluyordum.
Jungkook- Görüşürüz.
- Ah görüşürüz.
Dedikten sonra kantine inmek için merdivenlere doğru döndüğümde büyük bie kalabalık vardı. Bir dakika o ağlayan Jisoo değilmiydi. Koşarak onların yanına gittim.
- Ne oldu?
Lisa- Jin birisi ile kavga etmiş yerde kanlı bir şekilde yatıyor.
Kalabalık dağılmaya başlayınca Jisoo kalkıp Jin'in yanına koşmaya başladı, tabi ki arkasından bizde.
Jin yerde yatarken Jisoo ise yanında oturmuş ağlıyordu. Jungkook Jisoo'nun kolundan tutup "sakin ol şimdi onu revire götürecez" dedikten sonra Jungkook ve diğer 5 arkadaşı Jin'i revire götürürken Jisoo'da arkalarından gitti.
*
- Jennie! Hadi kızım yemek yiğiyoruz.
- Ben aç değilim anne.
Canım yemek istemiyordu hatta hiçbir şey. Hasta olucaktım sanırım.
Odamın kapısı çalınmaya başlayınca düşüncelerimden kurtulup kapıya baktım evde annem ve benden başka kimse olmadığı için "gel anne" diye seslendim. Annem odanın kapısını aralayıp yatağımın yanına doğru geldi.- İyi misin Jennie?
- Bilmiyorum annecim, sanırım hasta olacağım.
Dememle birlikte alnıma küçük bir buse kondurdu."Hmmm sanırım ateşim var kızım" dedi.
*
Bu bölüm biraz kısa oldu ama olsun umarım beğenirsiniz.Sizi seviyorum ❤💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pain Love •Jenmin•
FanfictionJm- Bir daha hiçbir şey hatırlamayacak olsamda yeniden sana aşık olurdum. Seni seviyorum Jennie.