SIXTEEN

360 31 13
                                    


-Jennie hadi kalk kızım.

-Beş dakika daha uyucam.

-Sen dün Jisoolara gitmeyecek miydin?

-Ne dünü bugün gideceğim.

-Oh, o zaman günaydın Jendeuk dün geldiğinden beri uyuyorsun.

Yatağımda doğrulup "NE!"diye bağırdım ve bir hışımla ayağa kalkıp çantama doğru koştum.

-Anne ben gidiyorum sonra görüşürüz. Öptüm.

Siyah spor ayakkabılarımı giyip var gücümle koşmaya başladım. Eminimki ona trip attığını düşünüyordur.

Evinin önüne varınca asandörü beklemeden merdivenlere koştum. Kapıya vurdum ve bekleneye başladım. Kapı aralanınca Jimin'e sarılmak için harekete geçtim ama karşımda gördüğüm pembe gecelik ile gördüğüm kız yutkunmama sebep oldu.

Sonrada kız ukala bir tavır ile konuşmaya başladı.

-Jimin seninki geldi.

Kız saçlarını kaşıyarak yukarı çıktıktan sonra karşımda Jimin belirdi. Bana sarılmak için kollarına açtı ama ben ellerimi göğüsümde birleştirdim.

-Sencede bir açıklama yapman gerekmezmi Bay Park Jimin.

Önüme döndüm ve tırnaklarım ile oyamaya başladım.

-Sencede katil olmak için çok genç değil miyim?

Ayakkabımı çıkardım ve içeri geçtim. Bu kızın kim olmadığını bilmesem yolardım ve giderdim ama maalesef biliyorumki Jimin'in biricik kuzeni.

Jimin yanıma oturduğunda gözlerine bakmak için kaldırdığımda gözlerinin  dolduğunu gördüğümde haykırark gülmeme engel olamadım.

Elimi yanağına götürdüm ve yanağını okşadım.

-Şaka yapıyorum şapşal.

Elimi yanaklarından çektim ve yukarı doğru sürükledim.


Uzun süredir bölüm atamadığım için üzgünüm. Bundan sonra daha sık atmaya çalışıcam. Umarım beğenirsiniz. Sizleri seviyorum❤

Pain Love •Jenmin•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin