Hiçbir şey demeden Jimin'den uzaklaşmaya başladım. Sol gözümden akan yaşı silip yürümeye devam ettim. Anlamıyorum bir sevgilisi varken neden benden hoşlanıyordu ki? Kendimi yıkılmış gibi hissediyordum, yada öyleydi belkide gerçekten yıkılmıştım. "Jennie dur lütfen." Sınıfa geldiğimde koşarak Jisoo'nun yanına gittim. Hiçbir şey olmamış gibi yanına oturduğum gibi zil çaldı.Sınıfa bütün öğrenciler geldi, öğretmen geldi ve konuşmaya başladı "Merhaba gençler. Okulumuz bir gezi düzenliyor, ormanda bir yaşam parkına gidiyoruz, yarın sabah 8 de yola çıkıyoruz 12 de orada olacağız. 1 hafta sürecek gelmek isteyenler gelebilir."
Büyük bir heyecan ile Jisoo'ya döndüm"Gidermiyiz?". Jisoo gülüp yanaklarımı sıkıp konuşmaya başladı. "Tabi gideriz Jen. Bu arada iyi ki bu sınıfa geldik diğer sınıf çok sıkıcıydı."gülümseyip arkamdaki Lisa ile Rose'ye döndüm. " Gideriz değil mi?" diye sordum. "Vallahi ben Jungkook gelirse gelirim." göz devirip konuşmaya başladım "Ne yani bizim için gelmez misin?"
Önüme dönüp kafamı Jisoo'nun omzuna yasladım.
*
Derin bir iç çekip konuşmaya başladım"10 dakikaya gelmezseniz asla kapıyı açmam. 1 saattir 10 dakikaya geliyoruz diyorsun!" sanki bütün havayı içime çekmek istermiş gibi derin bir nefes aldım. "Tamam bekliyorum." Telefonumu kapatıp yatağımın üstüne koydum. Yarın okula birlikte gitmek için bana kalmaya geleceklerdi.
Dolabımın üstünde duran valizimi alıp içine kıyafet koymaya başladım.
Aklım hâkâ Jimin'deydi acaba gerçekten sevgilisi varmıydı? Bu düşüncelerimden çalan kapı sayesinde kurtuldum.Ayağa kalkıp aşağıya indim. Kapıyı açmamla birlikte Lisa bana sarıldı. Normalde bana her zaman sarılmazdı ona kızmamdan korkmuştu. "Tamam yalakalık yapma!"
10 Saat sonra
Lisa-Hadi uyan uykucu Jennie.
Jisoo-Hala uyanmadımı bu?
Lisa-Maalesef unnie.
Gözlerimi açmadan onların konuşmalarını dinliyordum.
Sinirli bir şekilde stem etmeye başladım.-10 dakika daha uyayım. Zaten Lisa yüzünden uyamadım. Bir daha asla Lisa ile uyumam. Bütün gece üstümde uyudu.
Söylenerek ayağa kalktım dolabıma doğru ilerledim. Üstüme beyaz bir bluz, altıma siyah bir şort giyidim.
Saçımı tepeden bir topuz yaptıktan sonra vişneli dudak parlatıcımı sürdüm.
Çoktan okula gelip yola çıkmıştık. Ben Rose ile Lisa ise Jisoo ile oturmuştu. Telefonumu cebimden çıkardığımda yaklaşık 50 tane mesaj vardı. Hepsi de Jimin'dendi kafaya takmayıp bir müzik açtım ve uykuya dalbım.
*Bu bölümlük bu kadar. Umarım beğenirsiniz sizleri seviyorum.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pain Love •Jenmin•
FanfictionJm- Bir daha hiçbir şey hatırlamayacak olsamda yeniden sana aşık olurdum. Seni seviyorum Jennie.