21

532 34 2
                                    

Lilien

Upravovala som sa pred zrkadlom a snažila si napraviť jeden neposlušný vlas, ktorý mi stále odstával. Rhoslyn mi vybavila cez zoznamku rande s jedným, pohľadaným chlapíkom. Barman, síce mladší o dva roky odo mňa ale to mi nevadilo. "Si krásna a teraz už chod až ho stihneš!" povedala Rhos a ja som sa usmiala no aj trochu obávala. "Myslíš že to vyjde? Opýtala som sa." Určite áno a keď nie, nájdeme ďalšieho, nezabúdaj, že ti prišlo veľa ponúk. " popohnala ma von z dverí, popriala mi šťastie a za buchla dvere. Vzdychla som." Idem na to. " naštartovala som auto a vyrazila do kaviarne. Trochu som znervóznela. Nebola som už na rande asi 3 roky. Naposledy s Matthewom Zaparkoval som na parkovisku a išla do kaviarne. Prišla som skôr, ešte som ho tu nikde nevidela. "Nevadí aspoň sa upravím" Zašla som na záchody a upravila sa pred zrkadlom. Navoňavkovala som sa a na pery si dala lesk "Vyzerám dobre." zašepkala som a išla naspäť. Práve vchádzal cez dvere. Sadla som si na miesto a usmiala sa. Vyhľadal ma očami a usmial sa. Zakývala som mu. Zavítali sme sa a rozprávali sa pri káve. Vyzeralo to nádejne. Bol veľmi milý a pozorný. Odpila som si a obzrela sa po ľuďoch. Otvorili sa dvere a do kaviarne vošiel Ian aj s nejakou mladou ženou. Pozrela som na neho a potom na ňu. Posadili sa ďalej od nás. Náramne sa smiali. Dúfam, že to nie je ďalšia pipinka. Nevenovala som im pozornosť a venovala sa Lucasovi. Pýtal sa ma na Rhoslyn, rodinu a tak. Bolo na ňom vidno, že sa o mňa zaujíma. Toto mi chýbalo. Pozornosť. Možno, ho bude mať rada aj Rhoslyn. Musím jej ho predstaviť ale najskôr ho trochu viac spoznám. Očkom som sem tam pozrela na Iana. Dobre sa zabával. Usmiala som sa. Zaslúži si byť šťastný. Pozrela som na Lucasa a bavila sa s ním ďalej. Pozval ma na charitatívnu udalosť,ktoru usporiadava. Samozrejme, že som to prijala. "Ktorého to je?"
"2 septembra " odpovedal. "To je za pár týždňov" Prikývol. "Bol by som rad, keby tam spolu ideme."
"Veľmi rada s tebou pôjdem" Usmial sa a dotkol sa mojej studenej ruky. Mal ju príjemné teplú. "Prepáč, že mám tak studené ruky"
"To je v poriadku, zohrejem ti ich." zobral do ruky moje ruky a hrial ich svojimi. Usmiala som sa. Prešiel týždeň a 2 september tu bol čo nevidieť. Charitatívny večierok bol úžasný. Ľudia sa zabávali, podporovali dobre veci a hlavne Lucas bol úžasný. Lucas sa mi celý čas venoval. Ostatnými ženami nebol, zaujatý. Stred vesmíru som bola ja. Cítila som sa ako za mlada. Na udalosť som pozvala aj Rhoslyn a aj Iana s Alex. Pekne sa vyfintili a pozerala som kde je Ian. "Zlatko, musím ísť privítať pár ľudí." zašepkal mi do ucha a chytil ruku Lucas. Usmiala som sa a sledovala ho kam ide. Prišla skupinka ľudí. "Vidíš, ja som ti hovorila že je Lucas úžasný." započula som rozhovor medzi Rhoslyn a Alex. "Ešte počkaj, to si nevidela Patríciu." ozvala sa Alex a ja som sa zamračila. Čo tie dve zase vyvádzajú..Chichotali sa a pozreli Iana. Prišiel aj so svojou novou priateľkou. "Celkom pekná" pomyslela som si. Prišli k nám a zvítali sa. "Ahoj Lily... Dnes ti to pristane" usmial sa na mňa. "Ahoj Ian aj tebe..." pozrela som na jeho partnerku. "Ja som Lilien." podala som jej ruku. Pozrela na mňa a potriasla si rukou. "Som Patrícia."
"Teší ma.." usmiali sme sa na seba. Po chvíli došiel aj Lucas a ja som ich zoznámila.

Ian Winter

Pozrel som na toho Lucasa a potom na Lilien. Našla si nejakého mladého. Uškrnul som sa "Idem po drinky, dá si niekto?"
"Ak by ste chceli, nejaké môžem urobiť." ozval sa Lucas a Lily horlivo prikývla aj s dcérou. "Poďte za mnou." nasledovali sme ho ku baru. Lilien vyzerala dnes úchvatne. Musel som udržiavať rozhovor s Patriciou aby som sa nepozeral na Lily. Pozrela sa na mňa a usmiala sa. Dlho som ju nevidel tak usmievavú. Celá žiarila. Usmial som sa aj ja. "Láska, aký drink by si si dal?"
"Dám si to čo ty" dal som Patrici pusu na tvár. Sledovali sme Lucasa ako sa predvádza a nalieva nám drinky. Pretočil som očami a nenápadne sa zasmial. Lilien si jeden zobrala a oprela sa o pult. Žmurkla na mňa a odpila si. Zobral som si drink a štrngol si s partnerkou. Lucas sa premiestnil ku Lilien a objal ju okolo pasu a vtisol jej bozk na spánok. Niečo jej zašepkal a bral za ruku. Zamračil som sa. Položila drink a nasledovala ho na parket. Dal som drink na ex a viedol rýchlo Patriciu na parket. Roztancoval som sa. Menili sa partnery. Dotkol som sa Lilieninej ruky a zatočil ňou. Usmial som sa pozrel na ňu. "Pristane ti to." Pochváľ som jej vzhľad a prezrel si ju. Naozaj bola krásna. Akože som si to nikdy nevšimol? Zamyslel som sa. Stiahol som ju k sebe a chytil jednou rukou okolo pása. Pozrela mi do očí a usmiala sa. "Nevedela som, že vieš tak dobre tancovať."
"Nikdy si to neskúšala so mnou"
"To je pravda." Prikývla a pozrela na Lucasa ako tancuje s Patríciou. Ja som pozeral na Lily. Dnes bola iná... Alebo bolo taká stále a ja som si to nevšimol? Moje oči stále viseli na nej. Niekto sa dotkol môjho ramena. Pozrel som na dotyčného a pustil Lily. Lucas... Tanec skončil. Vymenili sms si partnerky a s Patriciou sme šli k Alex a Rhoslyn. "Patrícia, koľko máš rokov?" Opýtala sa Roshlyn. "27" odpovedala a usmiala sa na ňu. Je o dosť mladšia než ja. Pohladil som Patriciu po tvári. "Želám vám, aby vám to dlho vydržalo." usmiala sa Rhoslyn a išla za mamou a Lucasom. Nemohol som si pomôcť ale stále som musel jedným očkom pozorovať Lily. Bola naozaj nádherná.

Rhoslyn

Moja myseľ bola plná Chana. Chýbal mi.... Od odchodu z Kórei sme si vôbec nepísali a ani ne telefonovali. Bojím sa mu zavolať. Čo ak si ma už nebude pamätať? Čo ak má bude brať za pleseň, ktorej sa neda zbaviť? Moja mama stála pri Lucasovi a smiala sa. Vyzerala šťastne. Aspoň niekto tu je šťastný...Som za ňu rada. "Čo keby sme zajtra zašli spoločne niekam, Rhos môžeš vybrať miesto." ozval sa Lucas. Pozreli obidvaja na mňa. "Poďme do zábavného parku." Navrhla som. Za pár dni začne škola a chcem si užiť ešte trochu zábavy. Súhlasili s mojim návrhom, čo som bola rada. "Zlatíčko ak chceš, môžeš zobrať aj Alex ak chceš." pohladila ma mama po tvári. Prikývla som a išla jej to oznámiť.

 Prikývla som a išla jej to oznámiť

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ian a Patrícia

Lilien a Lucas

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lilien a Lucas

Bozk [Stray Kids]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin