Alex
S Rhoslyn sme sa dohodli na stretávke v kaviarni. Objednali sme si latte a rozprávali sa o zážitkoch z Kóreje. Potom sme zmenili tému na našich rodičov. "Mama sa tvári predo mnou, že je v poriadku ale ja viem, že nie a trápi ju to. Musím jej niekoho nájsť."
"Aj otcovi.." začala som sa rozhliadať po kaviarne. Všimla som si pár stolov od nás peknú slečnu. Obzrela som si ju "Mohla by byť v otcovom veku"
"Na tu tvoj otec nemá...." povedala Rhoslyn a ja som na ňu pozrela. "Čože? Akože nemá?" "Bude to znovu ďalšia zlatokopka, pozriem a vidím.." obzerala si ju. "To teda nebude"
"Uvidíme." Po chvíli si ku nej prisadol muž. Zosmutnela som "Takže má priateľa"
Rozprávali sme sa a sledovali tu ženu. Po 15 minútach sa zdvihla a odišla. Sledovali sme ju, prechádzala za oknom okolo nás a nastúpila do auta, kde sa pobozkala s nejakým mužom. "Čo som hovorila."
"Fajn, tak si mala pravdu..."Usmiala sa. "Koho im dohodíme.... Čo keby sme ich dali na nejakú zoznamku? Ale spravovali by sme tie účty my." Navrhla.
"Môj otec sa na niečo také nezníži"
"Tak ako ich s niekym zoznámime?!"
"Nie cez zoznamku pre zúfalcov" našpúlila som pery a v rukách si pomydlila vlasy. Nadvihla obočie a pozrela na mňa pohľadom ako vážne? "Zoznamky sú pre lúzrov" prstami som spravila L a priložila si ho na čelo. "Tak vymysli lepší spôsob." Zamyslela som sa a potom mi to napadlo. "Spravím otcovi bilboard!!!"
"A to ma byt lepší nápad ako zoznamka?!"
"Určite áno"
"Naozaj by si vycapila tvar tvojho otca na veľký bilboard? A napísala Čaute kočky, tento chlap tu je nezadaný?" začala sa smiať.
"Áno" Rozosmiala sa ešte viac. Zalomila som ruky a zvážnela.
"Ty to myslíš vážne?!" prestala sa smiať. "Áno"
"Nie, to neurobíš.... Veď ta tvoj otec zabije!"
"Urobím to"
"To ti nedovolím, iba svojho otca zhovadiš."
"Nezhovadim!"
"Ale áno! Tebe by sa páčilo keby vycapím tvoj ksicht na bilboard a každý ho vidí?"
„ Mne by to nevadilo"
"Vážne? Urobím to?"
"Najskôr ja pre otca"
"Nie, neurobíš lebo ti to nedovolím, vymyslime iné riešenie."
"Je to super a originálne"
"Ale tvoj otec to uvidí... Ale tak rob ako chceš."
"Áno spravím to"
"To som zvedavá ako."
"Uvidíš... Hneď zajtra."
"Fajn... Ja mame dohodím klasickým spôsobom."
"Uvidíme kto je lepší" ukázala som na seba.
"Uvidíme"
"Fajn"
"Stavme sa. Tomu komu sa podarí skôr nájsť priateľa výhra."
"A čo?"
"Neviem"
"Stavíme sa o pusu"
"Komu"
"Keď ty vyhráš, pobozkáš Hyunjina. Keď prehráš, pobozkám Chana"
"Fajn!" povedala rázne. Nastavila som jej ruku. Prijala ju. Stísla som ju a ani sa neusmiala. "Svoju stávku dodržím"
"Začíname od zajtra!"
"Áno"
S Rhoslyn sme sa rozdelili a išli domov, obe sme mali v pláne vyhrať stávku. Začala som pracovať na bilboarde, poznala som chlapíkov, ktorý to vedeli zariadiť. Vybrala som nejakú peknú otcovu fotku a vo photoshope spravila bilboardovú snímku aj s textom. "Ian Winter, 40, slobodný vdovec, ktorý hľadá pre svoju dcéru mamu a pre seba manželku" zachichotala som sa pri myšlienke dopísať milenku. Nakoniec som to tam dopísala a poslala to chlapom. Oni to vytlačia a nalepia na bilboard. Tešila som sa ako malé dieťa. Ja tu stavku vyhrám! No s tou pusou som to trošku prehnala... Ale nesmiem cúvnuť. Zajtra by malo byt všetko hotové. Večer som sa rozlúčila s otcom pusou na líce a veselo si cupkala do postele. Otec netušiac, čo ho čaká išiel odpočívať tiež. Môj plán bol dokonalý.
"Alexandra Winterova!! Čo si to spravila?!" nabehol mi do izby otec. Strhlo ma a odtrhla som oči od kníh "Čo myslíš?"
"Ten veličizný bilbord vedľa hlavnej cesty?! Si ty normálna?! Viem, že si to bola ty! Chlapi mi to povedali!"
"Oci""Prečo si to urobila?!Vieš aká to je hanba, pre man ako ministra?!" Bola som ticho a sklonila hlavu. "Alex, čo si si myslela?"
"Že si nájdem mamu a tebe manželku"
"Bože Alex..." posadil sa na posteľ. "Ja si viem nás ženu aj sam."
"Ale nič preto nerobíš"
"Nenapadlo ti, že to chcem prirodzenou cestou?" povedal a v tom mu začal cinkať mobil. Chvíľu doňho pozeral a nevedel odtiaľ spustiť oči. "Možno že to nebol až tak zlý nápad." Pozrela som na neho a zaradovala sa. "Prečo si zrazu zmenil názor?" chcela som vedieť, čo tam má. "Tvoj bilbord mi priniesol pár pekných žien." Priznal. Skočila som mu kolo krku a vystískala ho. "Nájdi si takú s ktorou budeš šťastný,"
"Neboj sa a vďaka tebe mam teraz na výber z mnoho." Dala som mu pusu na líce a vybrala sa naspäť ku knihám. Spokojne odišiel pozerajúc do svojho mobilu "Dobrú oci"
YOU ARE READING
Bozk [Stray Kids]
FanfictionDve šialené baby sa dostali na koncert Stray Kids. Na fanmeetingu jedna z nich dostala nápad. Čo tak pobozkať ich leadera? Jej zbožňovaný bias nemal o ničom potuchy a stal sa jej obeťou. Jeden bozk dokázal Rhoslyn a Alex zmeniť celý život. Ako to vš...