8.

6.8K 245 101
                                    

Które z was się pierwsze zauroczyło i po jakim czasie?

Hinata Shoyo
Oczywiście że nasze słoneczko, gdzieś po trzech tygodniach.

Kageyama Tobio
To nie było do końca pewne. Niby on pierwszy, ale ty wykazywałaś większe zainteresowanie jego osobą.
Tobio zajęło to około półtorej miesiąca.

Sugawara Kōshi
Można powiedzieć, że oboje w tym samym czasie - czyli po trzech miesiącach.

Tsukishima Kei
Dziwne, ale on pierwszy coś do ciebie poczuł, i to zaledwie po kilku dniach waszej przyjaźni.

Oikawa Tōru
A jak myślisz? On. Jego zdaniem to była miłość od pierwszego wejrzenia. Czyli po waszym pierwszym spotkaniu.

Iwaizumi Hajime
On. Po pięciu tygodniach. Aczkolwiek wolał zaczekać, aż ty będziesz mu dawała sygnały.

Matsukawa Issei
Ty, podczas waszego trzeciego spotkania coś poczułaś - uczucie motyli w brzuchu.

Hanamaki Takahiro
Makki się w tańcu nie pierdoli, bo znaki ci dawał już od początku waszej przyjaźni.

Kuroo Tetsurō
Ty. Zaczęło się odkąd zrozumiałaś, że brunet nie jest taki zły. To tylko kochany nerd.

Kozume Kenma
Ty, gdzieś po niecałych dwóch miesiącach. Chociaż nie wiedziałaś, jak by wyglądał wasz związek...

Yaku Morisuke
On, po dwóch miesiącach i kilku dniach.

Bokuto Kōtaro
On. No, trochę mu to czasu zajęło, bo szczerze zajmował się głównie siatkówką. Czyli gdzieś mniej niż pół roku.

Akaashi Keiji
Oboje prawie w jednym czasie, miesiąc wam wystarczył.

Miya Osamu
On, po zaledwie tygodniu.

Miya Atsumu
Pierwsza na niego narzekałaś i pierwsza się w nim zauroczyłaś, po półtorej miesiąca.

Sakusa Kiyōmi
Ty, gdzieś po trzech tygodniach.

〟好きだ!!  〞- 【haikyuu】Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz