12.

6.3K 228 110
                                    

Spędzacie walentynki razem czy osobno?

Hinata Shoyo
Razem. Aczkolwiek jedynie pomagasz mu odbijać piłkę.

Kageyama Tobio
Osobno, niestety. Tobio nie uznaje takich świąt, za bardzo się wstydzi.

Sugawara Kōshi
Razem. On nigdy takiej okazji nie przepuści. Cały dzień traktował cię jak księżniczkę.

Tsukishima Kei
Osobno. Chłopak wolał iść do Yamaguchi'ego i z nim grać, niż spędzać z tobą to "głupie święto".

Oikawa Tōru
No ba, że razem! Zagwarantował ci cały dzień niespodzianek.

Iwaizumi Hajime
Razem. Chociaż chodziliście w odludne miejsca, by nikt z drużyny was nie zobaczył.

Matsukawa Issei
Razem. Robił dla ciebie wszystko, nawet zamówił maczka na dowóz do domu.

Hanamaki Takahiro
Osobno. A to tylko dlatego, że zdążył ci wyżreć zapasy słodyczy z szafki.

Kuroo Tetsurō
Razem. Dla ciebie nawet pominął trening, by spędzić z tobą ten dzień.

Kozume Kenma
Razem. Cały dzień w sumie graliście, ale w Tekken'a i Mortal Kombat dawał tobie wygrywać.

Yaku Morisuke
Yaku stara się tobie przeznaczać dużo czasu, więc to malutkie święto spędziliście razem. Wystarczyła tylko jego obecność, byś czuła się lepiej.

Bokuto Kōtarō
Osobno. Tego dnia na nieszczęście mieliście inne plany. Ale wieczorem gadaliście przez telefon.

Akaashi Keiji
Razem. Specjalnie dla ciebie przełożył spotkanie z Bokuto na inny dzień.

Miya Osamu
Razem, ale nie tylko dlatego, że coś do siebie czujecie. Chciał się uwolnić od dziewczyn które go adorują.

Miya Atsumu
Razem. Pomimo jego częstych wygłupów to jednak chłopak mocno cię kocha i jest zdolny poświęcić ci ten jeden wyjątkowy dzień.

Sakusa Kiyōmi
Osobno. Nie był raczej osobą chętną do różnych pieszczot i pocałunków, a bał się że ciebie najdzie na to ochota.

〟好きだ!!  〞- 【haikyuu】Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz