13.

6.3K 234 97
                                    

Czy często się kłócicie?

Hinata Shoyo
Nie, a przynajmniej staracie się tego nie robić. Hinata robi się smutny po kłótni.

Kageyama Tobio
Nie bardzo. W zasadzie, omijasz wszelkich dram, ponieważ trudno by było z nim dojść do porozumienia.

Sugawara Kōshi
Nie. Aczkolwiek mieliście jedną poważniejszą kłótnię. Suga jednak woli tego nie wspominać.

Tsukishima Kei
Dzień bez kłótni w waszym związku to dzień stracony dla chłopaka. Zawsze znajdzie powód, by cię wkurzyć. No chyba, że już masz zły humor - wtedy daje ci spokój.

Oikawa Tōru
Przynajmniej raz na kilka miesięcy się zdarzy, że któremuś z was coś zacznie nie pasować.

Iwaizumi Hajime
Na szczęście, nie. Wystarczy, że Oikawa psuje twojemu ukochanemu humor już na samym starcie.

Matsukawa Issei
Nie, nie ma powodu. W waszym związku jest luz, każde z was ma co chce i tym się cieszycie.

Hanamaki Takahiro
Kłócicie się jedynie o słodycze, które on wyjada ci z szafki. Już nie masz miejsc, by je chować.

Kuroo Tetsurō
Zdarza się, niestety. Kuroo wyprowadzony z równowagi to już nie ten kocur, którego każdy zna...

Kozume Kenma
Wiesz dobrze, że gier Kenmy się nie rusza, więc tej zasady dobrze się trzymasz. Tym sposobem, żyjecie w zgodzie.

Yaku Morisuke
Nie tak często, ale jeżeli już to godzicie się jak najszybciej. Za mocno się kochacie, by się na siebie wściekać.

Bokuto Kōtarō
Broń Boże! Kiedy Bo sie obrazi, to nie ma przebacz. Raz już to przechodziłaś i bez pomocy Akaashi'ego nic byś nie zdziałała.

Akaashi Keiji
Żyjecie w zgodzie, a wokół was latają skowronki, sarenki biegają, ogólnie tęcza na niebie.

Miya Osamu
Nie. Chłopaka lepiej nie denerwować bo wychodzi z siebie i staje obok, a z tego co wiesz to tylko jego bliźniak potrafi doprowadzić go do tego stanu.

Miya Atsumu
Tak. Sam fakt że nie trzyma języka za zębami i czasem bywa zarozumiały, doprowadza do białej gorączki.

Sakusa Kiyōmi
Tak, ale zwykle o błahostki typu; "czemu nie użyłaś żelu antybakteryjnego?".

〟好きだ!!  〞- 【haikyuu】Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz