Jason
Την ειδα με τον Tony, ο μαλακας την γνωρίζει τοσα χρόνια και εγω μολις εχθές κατάλαβα ποια ήταν.
Εκανε νόημα ο Alex στον Tony για να μας βρει. Μας πλησίασαν.
"τι δουλειά έχει αυτη μαζι σου?"
Ειπα στον Tony χωρίς να τους κοιτάξω
"γιατί σου χαλάει την παρέα?"
" Ξερεις Jason ουτε εγω εχω ιδέα για πιο λογο με έφερε"
Ακουσα την φωνή της και μόνο τότε Γύρισα.
"Δεν αρνήθηκες να ερθεις πάντως."
Σηκωσα το φρύδι μου.
" Γούσταρα και την έφερα εχεις κανένα προβλημα?"
Ειπε ο Tony
"εγω κανένα πρόβλημα παιδια, μπορείτε ελεύθερα να γαμηθητε δεν θα σας παρω και την άδεια. Αν θελετε την γνώμη μου η τουαλέτες ειναι οτι πρεπει"
Γελασα με τους υπόλοιπους.
Μου ειχαν ανάψει τα λαμπάκια βέβαια, με πειραζει να τους βλέπω μαζί μου έφερνε ναυτία. Μα δεν θα κάτσω να σκάσω κι ολας.
"τι περιμένετε καθίστε"
τους ειπε ο Blake.
Η μαστούρα απο το χόρτο δεν άργησε να έρθει φτιάχνομουν ολο και περισσότερο. Η μουσική στο μαγαζί γινόταν ολο και πιο γαματη η ομάδα μου είχε πιάσει ηδη δουλεια και πουλούσαν την κόκα στον κοσμο όλοι μαζι αρχίσαμε να κατεβάζουμε τα ποτά ενα ένα.
Πολυ φορά πείρε η μικρη με τους δικούς μου βέβαια και δεν μαρεσει.
Vanessa
Αρχισα να κατεβάζω το αλκολ όλο και περισσότερο άναψα και ενα τσιγάρο, το βλέμμα του Jason το αισθανόμουν πανω μου όμως πρωτη φορα έβλεπε γυναίκα να καπνίζει? Αλλα και αυτός δεν παει πίσω το πίνει το χόρτο του.. βεβαια τι περιμένεις απο τέτοιου είδους ανθρώπους?
Πως μεγάλωσε έτσι... πως ομόρφυνε, μα κι ποσο κακος εχει γίνει μονο απο τα ματια του καταλαβαίνεις ποσο σκοτεινός ειναι που αλλος να ηταν θα τρόμαζε μονο με ενα του βλέμμα! εχουν αυτη την σπίθα του ψυχοπαθή δολοφόνου, μα μόνο εγω ξέρω και ποσο γαλήνια μπορούν να γίνουν αυτα τα μέλι ματιά η μηπως μπορούσαν?
Τραβηξα και την τελευταία τζούρα απο το τσιγάρο κι το έσβησα, σκορπισα το καπνό πρως τα πάνω κι σηκώθηκα.
"που πας?"
Μου μίλησε ο Tony
"τουαλέτα σε λιγο έρχομαι."
ВЫ ЧИТАЕТЕ
BLACK NIGHTS
ФанфикJason και Vanessa. 2 τελείως διαφορετικοί άνθρωποι με ενα κοινό Η δουλειά τους Γίνετε παντα νύχτα... θα τα καταφέρουν να βγουν απο το σκοτάδι τους? Η θα πέσουν πιο πολυ #1 εφηβική 27/05/20 #1 jasonmccann 27/08/20