ΜΕΡΟΣ 9

157 10 0
                                    

"λοιπον γιατι ήθελες να έρθεις μαζι μου?"

του ειπα ενω σπρώχναμε το καροτσάκι του σουπερ μαρκετ

"σιγα μην σε αφηνα να ερχοσουν με τον Alex"

ειπε ενω έπιασε ενα κουτί με μανιτάρια απο το ραφι.

"και γιατι οχι?"

"θελω να σου μιλησω για κάτι."

Εσφιξε το σαγόνι του.

"πες μου"

" εχθες το βράδυ ηρθαν μπάτσοι στο μαγαζί αφου φύγαμε."

" ναι λογικό το βρίσκω μετα απο καβγά."

"δεν ήρθαν μονο για τον καβγα"

"αλλα?"

"με ψαχνανε..."

Jason

Επρεπε να της το φερω μαλακά δεν εχει συνηθίσει ακομα σε τετοια πραγματα.

"θα έρθουν το απόγευμα απο το σπίτι"

Της ειπα και σταμάτησε να προχωράει. Με κοίταξε.

" τι έγινε Jason?"

Κοίταξα αλλού παίρνοντας μια βαθιά ανάσα και την ξανά κοίταξα.

"θυμάσαι που σκότωσα τον τυπα στο σπίτι? Ε..Θα ερθουν για ανάκριση υποψιάζονται εμενα."

" δεν το βρίσκω παράλογο αφου το έκανες και εισαι και ο πιο γνωστός στο είδος σου..."

" τελικά πολυ μαλακα το πείρες.."
Vanessa θα το καλύψω θα λειπουν όλοι απο το σπίτι."

" και εγω?"

" θα μείνεις στο δωμάτιο σου δεν θα βγεις."

" κι αν ψάξουν το χώρο?"

" δεν θα το κάνουν! απλα εσυ θα κατσεις μεσα"

" και τι θα τους πεις?"

"Έχε μου εμπιστοσύνη."

Vanessa

Επιστρέψαμε στο σπίτι, σήμερα θα μαγειρεψω κοτόπουλο αλακρεμ είμαι σχετικά καλή στην μαγειρική μπορώ να μαγειρέψω οτιδήποτε αρκεί να εχω την συνταγή.
Οι μυρωδιές απο το μαγείρεμα γέμιζαν ολο το σπίτι και τα αγόρια μπαινοεβγαιναν μέσα στην κουζίνα μια ερχόταν ο Blake και "έκλεβε" κατι μανιτάρια είτε ο Jake κατι μπέικον...ο Jason ειχε κλειστεί στο δωμάτιο του.
Το οτι περίμεναμε επισκέψεις εγώ και εκείνος το απόγευμα με φοβίζε λίγο απλα μου ειπε "το χει".

Jason

Καθόμουν στο δωμάτιο και σκεφτόμουν το τι θα έλεγα στον μπάτσο που θα ερχόταν. Ο μπάσταρδος δεν θα με φοβίζε το μόνο που φοβάμαι ειναι η Vanessa δεν θελω να πάθει κακό.
Διάφορες σκέψεις περνούσαν απο το μυαλό μου, πως θα ηταν το σεξ μαζί της, για να ηταν η δουλειά της αρα κατι παραπάνω θα ξέρει... Ποσο θα θελα να την ειχα απο κατω μου... "ξυπνα Jason και σκέψου" ειπα στον εαυτο μου σηκώθηκα απο το κρεβάτι.
Αυτη η κοπέλα με αποσυντονίζει τοσο πολυ τι έχω πάθει μαζί της!

BLACK NIGHTS Onde histórias criam vida. Descubra agora