Vanessa
Το πάρτυ άρχιζε να μας ανεβάζει, η μουσική ήταν υπέροχη σε ρυθμούς pop/rnb ο Jake ήξερε καλα απο μουσική. Σχεδόν όλοι είχαμε μαστουρωσει μα ξεραμε πολυ καλα τι κάνουμε. Το σπίτι έγινε σαν club ειχαμε σβηστά φώτα μα διαφορα λειζερ και μικροφωτακια φωτιζαν το σπίτι.
Γυρλαντες μπαλόνια και διαφορες σαρπατινες ηταν σκορπιζμενα.Πηγα στην κουζίνα για να φέρω την τούρτα του Blake, ηταν η κατάλληλη στιγμή τώρα που δεν μας πρόσεχε και πολύ.
Μπαίνοντας μέσα είδα την αδερφή του Alex.
"Γεια ειμαι η Vanessa"
Της χαμογελασα και άπλωσα το χερι μου.
"Χαρικα Kate!"
Μου χαμογέλασε και απλωσε το χέρι της και εκεινη. Φορούσε τα ίδια ρούχα με εμενα, λογικά θα πειραμε την ιδι στολη.
"Εισαι Καινούρια στην Ομαδα?"
Με ρώτησε ενω στήριξε τους αγκώνες της στο πάγκο της κουζίνας πίνοντας το ποτό της.
"Ναι καπως ετσι"
Περασα μια τουφα απο τα μαλλια μου στο αυτί μου.
" Φαίνεται"
Μου έδειξε το σημάδι στο αυτι μου.
"Μεγαλη ιστορία"
Σταύρωσα τα χέρια μου κατω απο το στοιθος μού.
"ελα ας φορέσουμε και μάσκες θα ειναι πιο κουλ!"
Μου εδωσε μια μαυρη μάσκα ηταν όμορφη, ειχε στρασακια και μερια φτερά πανω της την φόρεσα κατευθείαν ενω εκείνη απλα την κρατούσε.
"Πως και έχουν κοπέλα στην ομαδα? Δεν εχω δει τον McCann να τα κάνει αυτα"
Ειπιε απο το ποτό της
"καιρός να αλλαξουνε λιγο τα λραγματα"
Της έκλεισα το ματι. Φαίνεται συμπαθητική
"συμφωνώ μαζι σου! Τωρα που ειπαμε McCann αυτος τι κανει? Πια σκυλα πηδαει παλι? "
Οκ το παίρνω πίσω μάλλον προσπαθεί να με νευριάσει.
" Εε.. "
Πηγα να απαντήσω μα μπήκε μεσα ο Jason, θεε μου χίλια χρόνια θα ζήσει.
"Ακομα να φέρετε την τουρτα?"
Πηγε στο ψυγείο για να την βγάλει έξω.
"πιάσαμε την κουβέντα με την καινούρια, εσυ δεν μας χαιρετάς πια?"
Τον πλησίασε προκλητικά πολυ. Τα μεσ μου αρχιζαν να βράζουν! Αυτο ειναι το καλο κορίτσι Jason?
YOU ARE READING
BLACK NIGHTS
FanfictionJason και Vanessa. 2 τελείως διαφορετικοί άνθρωποι με ενα κοινό Η δουλειά τους Γίνετε παντα νύχτα... θα τα καταφέρουν να βγουν απο το σκοτάδι τους? Η θα πέσουν πιο πολυ #1 εφηβική 27/05/20 #1 jasonmccann 27/08/20