ΜΕΡΟΣ 32

109 9 0
                                    

Jason

Η πρώτη μέρα της Vanessa στην σχολή και εγω να αγχώνομαι περισσότερο απο εκεινη. Κατι με έτρωγε και ξερω ακριβώς τι ήταν, και αν ο Tony θα την έβρισκε εκει? Αλλα είναι και ο Stephan σωστα? Σωστα.

Ήμουν κάτω στο σαλονι με την ομάδα και συζητούσαμε για την χθεσινή βραδιά.

"Δεν ξερω... Δεν τον εμπιστεύομαι."

Μίλησε ο Jack.

"πιστεψε με γνώρισε τον Taylor, αποκλείεται να μην μας βοηθήσει."

Του απάντησε ο Alex.

Έκατσα πιο βολικά στην θέση μου βάζοντας το ενα πόδι πανω στο άλλο ενω με το ενα χέρι μιυ χαηδευα το πιγούνι μου.

"Ξέρει πολλά για εμας και τον πιστεύω, απλα θυμηθείτε πόσες φορές πηγαινοερχοταν ο Taylor στη New York."

Ειπα.

"και τωρα τι κανουμε?"

Με σκουντηξε ο Blake

"Περιμένουμε νεα απο τον Stephan δεν θελω βιαστώ."

"πρως το παρον τερμα η δουλειές, σηκωθείτε παμε για καφε."

Ειπε ο Alex και σηκώθηκε κατευθείαν απο την θέση σου. Μαζι και εμείς τον ακολουθήσαμε.

Θελω λιγο να χαλαρώσει το κεφάλι μου,να περάσω λίγη ώρα με την ομάδα μου, να ξεχάσω για λίγο οτι ειμαι ενας εγκληματίας παρόλο που δεν με άφηνε οσο και να το προσπαθούσα.

Μπήκαμε στα αμάξια μας και πήγαμε στην πιο κοντινή καφετέρια. Το ομολογώ οσο κι να αγαπω το los angeles η New York ηταν απίστευτη. Το σπίτι μας ηταν κοντά σε όλα τα μαγαζιά ενω στο los angeles μεναμε σε ενα δάσος. Εδω μπορείς να πας και με τα πόδια κάπου.

Μπήκαμε στην καφετέρια. Ειχε κοσμο, ένιωθα κάπως που δεν με κοιτούσαν τα εχω συνηθίσει αυτα, να με δείχνουν με το δάχτυλο μα αυτό που γινόταν εδω μου αρεσε και με ήρεμουσε τα αυτοχρονα.

Παραγγειλαμε τους καφέδες μας και κάτσαμε σε ενα τραπέζι κοντά στο παράθυρο, όπου χάζευαμε τον κόσμο που περνούσε.

"Άνετα την γαμουσα."

Είπε ο Jack για μια κοπελα που περνούσε, γελασαμε.

"αυτη ειναι απλα ενα 8αρι κοιτα αυτη... 10 με τονο!"

Συνέχισε το παιχνίδι ο Alex.

Αυτη οι 2 χρειάζονται νια γυναίκα οπωσδήποτε.

"Ποσο καιρό έχετε να πάτε με κοπελα?"

Τους ρώτησε ο Blake χαχανιζοντας, και εκείνοι ανασηκωσαν τους ωμους.

"κανονίζω για εσάς, απόψε θ βγούμε σε κάνα club"

Πρότεινα.

"Darkness και Club δεν πανε μαζι πλέον όσες φορές πάμε δεν μας βγαίνει σε καλό."

Είπε ο Blake. Ειχε δίκιο.

"Το ξέρω μα πρέπει κάπως να ανοίξει η δουλειά εδω, πρέπει να αρχίσουμε να πουλάμε το εμπόριο και το club είναι ενα καλο μέρος."

Έκαναν πως το σκέφτονται

"και η Vanessa με την Kate? Εχουν σχολη αυριο. "

Ειπε ο Alex ρουφοντας απο το καφε του.

"Δεν θα κάτσουμε πολύ ώρα... Λοιπον? "

Σήκωσα τα χέρια μου.

"μεσα"

Ειπε ο Jake και συμφώνησαν και οι υπόλοιποι.

Vanessa

Μπηκα μεσα στο γραφείο όπου με περίμενε ο κύριος Stephan.

"καλημερα σας"

Ειπα, με χαιρέτησε και εκείνος και μου έκανε νόημα να κάτσω.

"καλώς ήρθες στην σχολή μας Vanessa, ελπίζω να έχεις μια καλη χρόνια, και ταλέντο Επισεις."

Μου χαμογελασε.

"θα σας το αποδείξω αυτο κύριε."

Του ανταπέδωσα το χαμόγελο.

"Θελω να ξέρεις οτι αν σε προβληματίσει κάτι θα έρθεις κατευθείαν να το συζητήσουμε, Επισεις αν σε πειράξει κάποιος η αν έχεις και κάποια προβλήματα"

Προβληματα?

"Δεν νομίζω να γίνει κάτι τετοιο, μα ευχαριστώ για το ενδιαφέρον"

"για την σχολη εννοούσα. Αν έχεις κάποιο πρόβλημα θελω να μου το πεις. "

Γιατί νομίζω πως δεν μιλάει για την σχολη?

"Εντάξει κύριε ευχαριστώ. "

Σηκωθεικε απο την κερακλα του.

"Μπορεις να πας στην τάξη σου Vanessa"

Με χαιρέτησε και εφυγα.

Περπάτησα μέχρι το τέλος του διαδρόμου και μπηκα στην τάξη μου παντού υπήρχαν καμβάδες και διάφορα χρώματα παλέτες κι πινελα, σήμερα ξεκινάω το πρώτο μου μαθημα.

BLACK NIGHTS Donde viven las historias. Descúbrelo ahora