Vanessa
Μπήκαμε στο σπιτι και για καλη μας τύχη βρίσκονται ολα τα αγόρια μεζεμενα στο σαλονι, ο Blake κάπνιζε ενω χάζευε στο κινητό του. Ο Alex με τον Ondrion παίζανε ενα χαζο παιχνίδι στο PlayStation και ο Jake με τον Tony απλα συζητούσαν.
Εγω περπάτησα κάποια βήματα και στάθηκα στην άκρη της Σκάλας ενω ο Jason καθηστε στην πολυθρόνα του εχωντας τους υπόλοιπους απέναντι του."Ηρθατε?"
Ειπε ο Blake σβήνοντας το τσιγάρο του στο τασακι.
"Ναι πρέπει να σας πω"
Ειπε ο Jason και σταύρωσε τα δαχτυλα του στυριζοντας τα χέρια του πανω στα πόδια του.
"περασαμε από το παλιο σπίτι της Vanessa και το βρήκανε μπουρδελο."
"Μπουρδελο δεν ηταν? "
Πετάχτηκε ο Tony, κάνοντας την καρδιά μου να χτυπήσει δυνατά γιαυτο που μολις είπε, δεν ειχε κι άδικο. Κανενας δεν γέλασε μοναχα αυτός.
"Κοφτο Tony"
Του είπε ο Jason ρίχνοντας του θανατηφόρο βλέμμα, ο Tony κατάλαβε πως αν το συνέχιζε θα πλακονοντουσαν.
"Τι εννοεις McCann?
Ειπε ο Blake, φαινόταν αναστατομενος.
" πηγαμε να πάρει κατι πράγματα και ηταν σπασμενα παράθυρα στρώματα ξεσκισμενα πράγματα σπασμένα... Ηρθε το σπίτι τούμπα.. Εγινε αυτο που φοβόμουν."
Ειπε και πέρασε τα χερια του μεσα απο τα μαλλια του. Το βρήκα τοσο σεξυ εκείνη την στιγμη παρόλο που δεν έπρεπε..
" Δουλειά τον Shadows"
Ξεφυσιξε ο Alex.
"Πρέπει να κάνουμε την επίθεση."
Ειπε ο Jason με τοσο θαρρος.Πια επίθεση? Τι επίθεση? Θα σκοτωσουν? Θα μπλεχτω και εγω? Και αν πάθει κατι ο Jason? Χριστέ μου αν τον σκοτωσουν?
Τις κακές σκέψεις μου τις διέκοψε ο Ondrion."δεν θα κάνουμε καμια επίθεση! Το σχέδιο δεν το εχουμε τελειώσει, και αν παει κατι λαθος?"
Ανασηκωσε τους ομως του.
"έχει δικιο Jason θα έρθει η ώρα του. Και για να αλλαξουμε λιγο θέμα το Βράδυ εχω τα γενέθλια μου σε περίπτωση πολύ το ξεχασατε. Θα βγούμε αποψε σε club κι δεν θελω αντίρρηση!
Σηκώθηκε απο τον καναπέ κι έδειξε με το χέρι του τον Jason ξέροντας οτι θα πει οχι.
"Jason μονο επειδή ειναι τα γενεθλια σου."
Σηκωθηκε και αυτός και τον μημιθηκε.
"Vanessa εισαι καλεσμένη και εσυ βεβαια"
Μου ειπε ο Blake, κι νόμιζα οτι ξεχασαν οτι βρίσκομαι και εγω εδω.
"Χρόνια σου πολλα Blake"
Πηγα κοντα του και τον αγκάλιασα.*το βραδυ*
Κοιτάζομουν στο ολόσωμο καθρέφτη μου και εβλεπα το σωμα μου το πρόσωπο μου. Ημουν αρκετά καλη για να του αρεσω? Θα με ξανα φιλήσει αποψε αραγε σημερα? Τον θελω τοσο πολυ.. Καθε κίνηση του, ερωτας για εμενα.
Έβαλα το κόκκινο μου κραγιόν και χτυπισε η πορτα.
Ηταν εκείνος πιο όμορφος απο ποτε.
Jason
Μπήκα μεσα και ηταν τόσο σεξυ τόσο πανέμορφη που ήθελα να την ξεσκίσω στο κρεβάτι της."Vanessa"
Της είπα και εγλυψα τα χείλη μου.
"ελα μεσα μην στεκεσαι"
Μου ειπε ενω με πλησίαζε, δεν κατάλαβα ότι είμαι ακόμα στην πόρτα.
"μπορείς να μιυ περάσεις το ρολόι μου? Δεν μπορω να το κουμποσω."
Την πλησίασα και εγω.Ηρθε κοντά μου μου πέρασε το ρολόι γύρω μου και το έδεσε. Οταν σήκωσα τα μάτια μου την κοίταξα, λατρεύω νσ την κοιτάω στα μάτια.
"πάμε?"
της άπλωσα το χέρι μου για να μου δώσει το δικό τησ. Ενώ κατέβαιναν τις σκαλε φωναξα
" όλοι ετοιμοι?"
"έχουν πάει ήδη στα αμάξια"
Μου απάντησε ο Alex.*στο μαγαζι*
"δεν το πιστεύω ότι μας έφερες στο ίδιο γαμημενο club όπου έγιναν όλα Blake"
Ειπα ξενερωμενος ενω προχορουσαμε στα Vip.
YOU ARE READING
BLACK NIGHTS
FanfictionJason και Vanessa. 2 τελείως διαφορετικοί άνθρωποι με ενα κοινό Η δουλειά τους Γίνετε παντα νύχτα... θα τα καταφέρουν να βγουν απο το σκοτάδι τους? Η θα πέσουν πιο πολυ #1 εφηβική 27/05/20 #1 jasonmccann 27/08/20