Jason
Ξαφνιάστηκα, τι δουλειά έχει ο Stephan με τος συμμορίες? Και πως μπορεί να ξέρει για εμάς και τον Tony?
"και ποιος είπαμε οτι ειναι αυτός?"
Ρώτησε ο Jack.
"ο διευθυντής της σχολής των κοριτσιών"
Του απάντησα και σηκώθηκα απο το κρεβάτι.
"Περίεργο, τον ξερω και εγω αυτόν τον Stephan"
Μίλησε ο Alex, λογικό μου φαίνεται να τον γνωρίζει εφόσον πάει και η αδερφή του στην σχολή.
"πρέπει να τον συναντήσουμε"
Ειπε ο Blake, λες και πάντα βρίσκετε μες το μυαλό μου.
"Έχεις δίκιο μα θα παμε εγω και ο Alex δεν θέλω να μας δει όλους μαζί, εμένα με τον alex μας γνωρίζει λογικά."
Είπα πιάνοντας τον ώμο του Alex.
"Συμφωνώ"
Ειπε ο Alex.
*Το Βράδυ*
Μιλησα με τον Stephan και είπαμε να συναντηθούμε σε μια λέσχη διαφορετική απο αυτήν που μου έστειλε την φωτογραφία, δεν θελαμε να πετύχουμε τον Tony εκει ο μπάσταρδος νομίζει πως ξέφυγε μα δεν ξέρει πως ένας λόγος που ήρθαμε εδω είναι για εκεινον και ελπίζω με την βοήθεια του Stephan να τον τελειώσουμε μια και καλη. Πρώτα η Vanessa μετα η ομάδα... Ο μαλακας θα πεθάνει.
Βρεθήκαμε εγω και ο Alex έξω απο την λέσχη.
"εισαι μεσα?"
Του έστειλα μυνημα για να βεβαιωθώ
"ναι ελάτε"
Μπήκαμε μέσα και τον είδα να κάθεται σε ενα τραπέζι με άλλους 2 άντρες της ηλικίας τους, υπήρχαν και άλλοι τύποι μέσα μερικοί ήταν στην ηλικία μας, αν δεν ειχαν συμμορία τότε σίγουρα ηταν μπλεγμένοι με χειρότερα πράγματα.
Όλοι μας κοιτούσαν, βέβαια καινούρια κοράκια στην πόλη, ένιωθα σαν τον Shawn.
Ο Stephan Εκανε νοημα να φύγουν οι άλλοι 2 και να κάτσουμε εμείς.
"Ώστε εισαι και εσύ μπλεγμενος"
Του ειπα και έκατσα στην καρέκλα απέναντι του. Ο Alex απο δίπλα μου.
"Ειμαι και εγω μέρος της δουλειάς που κάνεις, η διεύθυνση στην σχολή είναι απλα ενα ξεκάρφωμα για να μην δίνω στόχο, λίγοι ξέρουν ποιος ειμαι."
Μίλησε χωρίς να έχει φόβο για κάτι, έβλεπα άλλον άνθρωπο απο εχθές το πρωί.
"πως κατάλαβες ποιος ειμαι?"
VOCÊ ESTÁ LENDO
BLACK NIGHTS
FanficJason και Vanessa. 2 τελείως διαφορετικοί άνθρωποι με ενα κοινό Η δουλειά τους Γίνετε παντα νύχτα... θα τα καταφέρουν να βγουν απο το σκοτάδι τους? Η θα πέσουν πιο πολυ #1 εφηβική 27/05/20 #1 jasonmccann 27/08/20