Jason
Την πηγα στον δωμάτιο μου να ξαπλώσει η βραδιά ηταν έντονη, μα το πάρτυ δεν τέλειωσε γιαντους υπόλοιπους συνεχιζαν να πίνουν και να χορεύουν.
Έπρεπε να μιλήσω για την Kate οσο κι αν δεν ήθελα να την καρφώσω μπροστά στους άλλους και ειδικά στον Blake, η Vanessa ομως είναι τοσο ξεροκεφαλη! Μα ήμουν σίγουρος οτι δνε ήξερε τι έκανε μιλούσε το ποτό κι τα ναρκωτικά. Ξάπλωσα μαζι της στο κρεβάτι ειχε αποκοιμηθεί, θεε μου τι μερα κι αυτή...*λίγη ωρα πριν*
"τι??"
Με κοίταξε η Vanessa Σοκαρισμένη
"συγνώμη Kate"
Γύρισα να κοιτάξω την Kate που ήταν ντροπιασμενη
"Kate εγω.."
Η Vanessa την πλησιασε
"Θεε μου συγνώμη ημουν τοσο θυμωμένη με τον Jason"
Μου έριξε ενα βλεμμα δολοφόνου.
"Που δεν έβλεπα τι γινόταν νομίζα πως μου έδωσες την μασκα επιτιδες."
Συνέχισε, ολοι τις κοιτούσαμε.
"Απλα ο Jason μας μπέρδεψε και την στιγμή που το κατάλαβε τρόμαξε, του είπα τι συμβαίνει με τον Blake."
Τώρα η Kate κοίταξε τον Blake. Ουτε ο ίδιος ήξερε τι γινόταν. Μαλακιες, τοσο καιρό μιλουσαν μαζι και δεν είπε τίποτα τουλάχιστον σε εμενα.
"Ελα Vanessa παμε πάνω θα μιλήσουμε αύριο με τα παιδια"
Πηγα την επιασα απο το χέρι, μα μας σταμάτησε ο Blake.
"Νομίζω εχω δικαίωμα να ξερω τι γίνετε εδω."
Είπα σηκονωντας τα χέρια.
"Ξερειε πολύ καλα Blake, πριν λίγο μου είπε η Kate οτι μιλάτε εδω κι ενα μηνα. "
" τι??? "
Ειπε ο Alex ξαφνιασμενος.
" Εσυ μην μιλας! αν ειναι ερωτευμενα τα παιδιά ας προχωρισουν! Εδω εγω ερωτευτηκα! "
Γυρίσαμε να κοιτάξω την Vanessa που είχε ενα χαζό χαμόγελο οταν είναι μεθυσμένη είναι πολύ όμορφη μα οταν νευριαζει είναι ο διάβολος ο ιδιος!
"απλα αν την πληγώσει θα έχεις να κάνεις μαζι μου. "
Μίλησα στον Blake κουνώντας τι δάχτυλο μου μπροστά του.
Ηταν τα τελευταία λόγια μου και ανεβήκαμε πάνω στο δωμάτιο μου.
*Τωρα*
Δεν με επερνε ο ύπνος και Κατέβηκα και εγώ κάτω. Αφού σιγουρευτεικα οτι η Vanessa κοιμάται,την φίλησα στο μέτωπο και έφυγα.
Αυτο που είδα με ηρέμησε, ο Blake με την Kate στο καναπέ να συζητάνε και ο Alex με τον Jake να πίνουν στο πάγκο με τα ποτά η μουσική ήταν σχεδον δυνατή μα οχι οπως πριν.
YOU ARE READING
BLACK NIGHTS
FanfictionJason και Vanessa. 2 τελείως διαφορετικοί άνθρωποι με ενα κοινό Η δουλειά τους Γίνετε παντα νύχτα... θα τα καταφέρουν να βγουν απο το σκοτάδι τους? Η θα πέσουν πιο πολυ #1 εφηβική 27/05/20 #1 jasonmccann 27/08/20