Vanessa
Άνοιξα τα μάτια μου και ήμουν μονο με τα εσώρουχα, το φόρεμα μου το έσκισαν... Ετσι θα πεθανω? Εδω? Δεν εκανα ποτέ αυτό που ήθελα... τα ονειρα μου να γίνω ζωγράφος, να αποκτήσω οικογένεια και να εχω επιτέλους μια φυσιολογική ζωη...
Και να με εδώ αλλο ενα βράδυ μεσα σε αυτη την απεσια αποθήκη... Μα Κανενα ίχνος του Jason...Μπήκε μεσα παλι αυτός ο Shawn... Θεε μου τι θα τραβήξω παλι.. Ήδη ολο το σώμα μου ηταν γεμάτο μελανιές το αυτί μου χαρακομενο το μάγουλο κόκκινο και πρισμενο.. Θεε μου δωσε μου δύναμη...
"Ήρθε το Αγορι σου σήμερα απο εδω"
Μου ειπε ενω εκατσε διπλα μου στο κρεβάτι, μονο η μυρωδια του με σκοτώνει... Τοσο απεσια! Μα ο Jason? Με ψαχνει?"Jasooon!"
Φωναξα για μια ακόμη φορά το ονονα του ελπίζοντας οτι θα με άκουγε..
"οσο και να φωναζεις το ονομα του δεν θα σε ακούσει Vanessa εχει φυγει. Σε παράτησε. Δεν μπήκε καν στο κόπο να μπει μεσα."
Ειπε με χαμόγελο και με χαυηδευε με τα βρωμερα χερια του.
Οχι ολα ειναι ψεματα..."Αποκλείεται να ήρθε και απλα ν έφυγε ετσι! Κατι του κανατε!"
Του φωναξα μα σε δευτερόλεπτα το μετάνιωσα ώσπου μου έδωσε ενα ακομη χαστούκι.
" Δεν θα μου φωνάζεις εμένα μικρο πουτανακι, το καταλαβες?"
Ειπε και σηκώθηκε απότομα απο το κρεβάτι.
"Ο Jason σου αυτη την στιγμή δεν δίνει δέκαρα για εσενα! Αυτη τξν στιγμή έχει 2 γκόμενές σπίτι του και τις πηδαει!"
Αρχίζει και πηγαινοερχετε μπροστά μου, πονάνε τόσο πολυ τα λόγια του.
" Θα σε εχει ηδη ξεχάσει, θα σε έχει για πεθαμενη"
Συνέχισε και άρχισα παλι να κλαίω, τα λόγια του μαχαίρι στην καρδιά μου... Αυτη υξν στιγμή αν ρωτούσες ητε όπλο ητε τα λόγια που ακουσα για εμένα το ίδιο πονανε... Ο Jason.. O Jason μου? Να με εγκαταλείψει εδω? Μου λείπει ηδη η Μυρωδιά του, η ανασα του, η φωνή του, τα μάτια του τα χείλος του πανω στα δικα μου και γενικά η παρουσια του... Έσκυψαν το κεφάλι πισω μου κοιτάζοντας το ταβάνι και λυγμός μου ξέφυγε απο το κλαμα...
Jason
"Ξεκινάει το σχεδιο!"
Τους φώναξα όλους με το που μπήκα μεσα στο σπιτι.
YOU ARE READING
BLACK NIGHTS
FanfictionJason και Vanessa. 2 τελείως διαφορετικοί άνθρωποι με ενα κοινό Η δουλειά τους Γίνετε παντα νύχτα... θα τα καταφέρουν να βγουν απο το σκοτάδι τους? Η θα πέσουν πιο πολυ #1 εφηβική 27/05/20 #1 jasonmccann 27/08/20