ΜΕΡΟΣ 6

176 13 3
                                    

Vanessa

Αιμοραγουσε! Για καλη μου τύχη το σπίτι μου ήταν κοντά, έπρεπε να τον βοηθήσω ηταν η μόνη λύση. Τα παιδιά ειχαν αναστατωθέι με όλο το σκηνικό μα τους πρόλαβα και τους είπα οτι θα τον φροντίσω εγω για την ώρα.

"που με πας Vanessa?"

Μου ειπε ζαλισμένος

"σπίτι μου Jason αιμοραγεις!"

"εχω πάθει και χειροτερα"

" μην μιλάς και ελα μαζι μου σε λίγο φτάνουμε!"

Μόλις είχα φτάσει στην εξώπορτα του σπιτιού μου και εβαλα τα κλειδιά στην πόρτα για να την ανοίξω, κοίταξα τριγύρο για να δω αν καποιος μας ακολούθησε αλλα ευτυχώς δεν υπήρχε κανένας. Μολις μπήκαμε τον άφησα να κατσει στον καναπέ ενω εκείνος κρατούσε το χέρι του απο τον πόνο.

"μην κουνηθείς"

του ειπα και πήγα στο ντουλαπάκι με την πρώτες βοήθειες με γρήγορες κίνησεις το έπιασα και πηγα κοντά του.

" πρεπει να στο καθαρίσω δεν θέλω να κουνιέσαι."

μωρφασε καθώς ακούμπησα το βαμβάκι με το μπεταντιν.

" γαμω! με πονας!!"

" τελειώνω μισο λεπτο."

Jason

Μα τι στο καλο κάνω μαζι της? Ο Μπάσταρδος ο Shawn την έχει δει! την γνώριζει! θα νομίζει πως είναι με το μέρος μας και θα κανει τα πάντα για να μας βασανίσει και να μείνουμε πίσω!

Ενω με τύλιξε το χέρι μου με μια γάζα η Vanessa σηκώθηκε ν αφήσει τα φαρμάκια πίσω στην θεση τους κι τοτε σκέφτηκα η τωρα η ποτε.

"Vanessa ελα κατσε δίπλα μου θελω να μιλήσουμε."

Είπα όσο πιο ήρεμα μπορώ

"πονας ακομα?"

"οχι! ειπα ελα κατσε κοντά μου!"

"Δεν χρειάζεται να με διατάζεις"

"κανε αυτο που σου λεω και μην με νευριάζεις"

"καλα, τι έγινε?"

"Για αρχή πρέπει να μετακομίσεις σπίτι μου."

Είναι λάθος μα πρέπει.

"στην συμμορία? Γιατι?"

" αυτος που ειδες πριν στο Club ειναι ενας απο τους μεγαλύτερους εχθρούς μου στο Los Angeles ο Shawn εχει την δική του συμμορία τους λενε Shadows και θέλουν να διεκδικήσουν το Los Angeles και να ειναι πρώτη στο είδος τους."

" ώστε υπάρχουν 2 συμμορίες."

"οχι μόνο μια Vanessa εμείς είμαστε οι πιο γνωστοί γιατί η ομάδα υπάρχει χρόνια δεν ξεκίνησε με εμένα εχουν περάσει πολλα αρχιδια από αυτήν."

" δηλαδή κι εσυ μπήκες σε αυτην την ομαδα. Δεν την δημιούργησες εσυ?"

" όχι οταν μπηκα εγω ημουν 17"

"μολις 4 χρόνια μετα αφου εφυγα?"

"ναι τον επόμενο χρονο ήρθα στο los angeles ειχα μαθει οτι..."

Δεν ξέρω αν πρέπει να της τα πω από τώρα μα πρέπει.

"τι jason? Μην σταματάς.."

" οι γονείς σου πέθαναν σε αεροπορικό δυστύχημα έτσι?"

"Ναι..."

"Λοιπον ηταν και οι δικοί μου μέσα σε αυτό, και ειχα ακούσει ότι ήσουν και εσυ μαζι τους. Σε είχα για πεθαμενη Vanessa!"

Είπα και σηκώθηκα απότομα απο το καναπέ οταν μου ήρθαν ξανα στο μυαλό εκείνες η στιγμές που έκλαιγα κι κατάλαβα πως ειχα μείνει πλέον μονος μου.

" τι ειναι αυτα που λες Jason? Ηταν και οι δικοί σου μαζι?"

" Ναι έπρεπε καπως να ζήσω ήμουν μόλις 17 δεν ειχα κανέναν, ετσι βρήκα τους Darkness.
Τους ειχα δει να σκοτώνουν εναν τύπο μεσα στο δάσος και με απήγαγαν σπίτι τους νόμιζαν οτι θα μιλήσω. Μα εγώ ηθελα κάτι άλλο.. Ηθελα να γίνω σαν αυτούς αυτη την αυτοπεποίθηση κι τον τρομο που έδειχναν οι αλλοι απέναντί τους το ζήλευα...ο Taylor ο πρώην αρχηγός μου με έβαζε σε δοκιμασίες με άλλες συμμορίες και τα πήγαινα περίφημα στις εντολές που μου έδεινε...
Αρχησα να μην νιώθω συναισθήματα με το καιρό.. Ολα μεσα μου μαύρισαν.."

"Ένιωθες μόνος. Σε καταλαβαίνω..."

"Δεν μπορείς να καταλάβεις και ουτε θα καταλάβεις ποτε"

" δεν ειχες ερωτευτεί μεχρι τωρα?"

" τι έρωτες κι μαλακιες Vanessa απλα εγω θελω να γαμαω. Αλλα δεν θα κάτσω να σου λεω την ιστορία μου. Δεν σε αφορά κι ολας. Αυτό που ηθελα να σου πω εξαρχής ειναι οτι θα έρθεις μαζι μου σπίτι μου ο Shawn σε γνωρίζει και ξέρει οτι έχεις παρε δώσε μαζί μας πανω κάτω, θα σε σκότωσει για να μας ρίξει!"

" τι είναι αυτά που λες Jason? Ουτε καν με γνωριζει!"

" σε ειδε μαζι μου αυτο αρκεί!"

" δηλαδη μπαίνω στην ομάδα?"

" φυσικά και οχι, δεν ειπα ποτε κατι τέτοιο! δεν εχει περάσει καμία γκομενα απο την ομάδα και ουτε θα γίνει ποτέ! απλα θα μένεις στο σπίτι και δεν θα βγαίνεις έξω οταν λείπουμε, μόνο οταν ειναι ανάγκη. Και τερμα τα ραντεβού με την δουλειά σου."

" Ξέρεις Jason εγω δεν ηθελα να ειμαι πουτανα"

" εγινες όμως.. "

" απο τοτε που έχασα τους δικούς μου οπως και εσύ δεν ειχα άλλη επιλογή."

" δεν με ενδιαφέρει κι πολυ Vanessa και εγω κακός σου ανοίχτηκα. Μια τελευταία ερώτηση κι φεύγουμε σπίτι μου. Θα με έδινες στους μπάτσους?"

" ποτε δεν θα το εκανα.. "

" φοβάσαι το θανατο?"

" Φοβάμαι εσένα. Ποιος εχεις γίνει πλέον."

BLACK NIGHTS Where stories live. Discover now