Vanessa
Η μουσική τρύπαγε στα αυτιά μου ευχάριστα και με την Kate χορεύαμε στο ρυθμό της, ευτυχώς στις VIP θέσεις μας υπήρχε χώρος για να χορεψουμε έτσι δεν χρειαζόταν να παμε στο κέντρο. Γελουσαμε και διασκέδαζαμε. Τα αγόρια χόρευαν και αυτά, που και που έφευγαν για να πουλήσουν τα ναρκωτικά και γυρνούσαν ευχαριστημένοι.
Ο Jason απο την άλλη το διασκέδασε μπορεί να ήταν κι η πρώτη φορά που τον έβλεπα έτσι, συνεχώς με πείραζε και "έφτιαχνε" το φόρεμα μου. Είναι ωραίο που όλοι εδω μέσα δεν ξέρουν τίποτα για εμάς ποιοι ήμαστε και τι κάνουμε, είναι ωραίο που δεν μας κυνηγάει πλέον η αστυνομία, δεν χρειάζεται να κρυβόμαστε κι για πρώτη φορά έχω ελπίδα πως ολα θα πανε καλα.
Έκατσα και επιασα την καπνό θήκη μου να στρίψω ενα τσιγάρο.
"Μωρό μου θες να προσπαθήσεις και εσύ?"
Μου μιλησε ο Jason δείχνοντας μου τα χάπια?
"Δεν ξέρω Jason, φοβάμαι λιγο"
Αναψα το τσιγάρο μου
"Το χεις"
Με φίλησε και μου το εδωσε.
Jason
Της το έδωσα και σηκώθηκε, εχει μάθει τα κοπλα πια πιστεύω θα τα καταφέρει, δεν εχω πάρει τ ματιά μου απο πανω της για τυχόν ατυχία.
Πλησίασε μια κοπέλα που ήταν ηδη μεθυσμένη, λάθος πρώτο τα αγόρια πιο εύκολα το περνούν. Την είδα να της ψυθιριζει το αυτί και της έδειχνε το χαπάκι η τύπισσα χωρίς δεύτερη σκέψη το πειρε και της έδωσε το χρημα. Την ειδα που πλησίασε κουνώντας μου το 50ρικο.
"Αυτο ειναι το κορίτσι μου"
Της χαμογέλασα
"εχεις αλλο?"
Γουρλωσα τα μάτια
"Vanessa δεν θα πίνεις το χαπι"
Στριφογυρισε τα μάτια της
"Οχι, αν και ξέρεις ότι εχω κάνει ναρκωτικά. Η κοπελα θέλει αλλα 2 για της φίλες της."
Ενθουσιαστηκα. Της έδωσα τα χάπια και ξανα πήγε. Πείρα το ποτό μου και ειπια μοα γουλιά.
"Πήγε πολύ καλα"
Ηρθε κοντά μου ο Blake
"Η Vanessa πούλησε 3"
Είχε την ίδια αντίδραση με εμένα
"Το ξέρω ειναι καλή"
Την κοίταξα που ερχόταν
"δεν θα την χοσουμε άλλο ομως"
Ειναι μες το μυαλό μου
"ηταν η τελευταία φορά."
Vanessa
Εκανα την πρώτη μου πώληση, η κοπέλα ήταν τύφλα και απο τι μου είπε έχει ξανα κάνει και χρειαζόταν μια εξταση τώρα.
Η ωρα περνούσε ευχάριστα εοχαμε αδειάσει 3 μπουκάλια ουισκι και εγω ένιωθα τελείως ζαλισμένη. Σχεδόν δεν έβλεπα μπροστά μου.
"Μωρό μου εγω μια μέρα θα γίνω η τοπ ζωγράφος"
Έλεγα οτι μου ερχοταν
"Ναι Vanessa θα γίνεις"
Με εβαλε o Jason να κάτσω πανω του
"Και εμείς θα ήμαστε το τοπ ζευγάρι"
"Ναι μωρο μου"
Ένιωσα την Kate να με σηκώνει.
"ελα αγαπη μου σήκω να παμε σπίτι"
Γκρινιαξα
"οχι θα παρταρουμε μέχρι το πρωί"
Jason
Την πειρα στην αγκαλιά μου και βγήκαμε από το κλαμπ, την εβαλα στο αμάξι και φύγαμε για το σπίτι.
"Jason σταματά θέλω να ξερασω"
Φρέναρα και πηγα απο την μεριά της δεν προλαβα να ανοίξω την πόρτα και ξέρασε μπροστά μου. Είναι η δεύτερη φορά που μεθαει μα αυτη την φορά περασαμε υπέροχα χωρίς να γίνει κάτι.
Επιασα τα μαλλια της καο την άφησα να βγάλει όλο το ποτό που ειχε.
"δεν ειμαι καλα μωρό μου"
Μουρμούρισε
"εδω ειμαι δεν σαφηνω"
Πειρα ενα μπουκαλακι νερό απο το συρτάρι του αυτοκινήτου και της εβρεξα τον σβέρκο και το πρόσωπο της. Την έβαλα ξανά στο αμάξι και συνεχίσαμε για το σπίτι. Το κινητό μου χτυπούσε και το Όνομα του Blake εμφανίστηκε.
"ελα"
Απάντησα.
" που είστε? "
Μου είπε ανυσηχα
"σταμάτησε για λίγο εκανε εμετό η Vanessa, ερχόμαστε σπίτι."
YOU ARE READING
BLACK NIGHTS
FanfictionJason και Vanessa. 2 τελείως διαφορετικοί άνθρωποι με ενα κοινό Η δουλειά τους Γίνετε παντα νύχτα... θα τα καταφέρουν να βγουν απο το σκοτάδι τους? Η θα πέσουν πιο πολυ #1 εφηβική 27/05/20 #1 jasonmccann 27/08/20