Vanessa
Ολα ηταν έτοιμα, κι εγω φόρεσα την στολή μου, τελικα η ιδέα του Jake να το κάνουμε αποκριάτικο ηταν η καλύτερη, άσχετο οτι έπρεπε για αλλη μια φορά να πείσουμε τον Jason να ντυθεί κατι και αυτός αλλα μετα απο κανα μισάωρο πειστικέ. Γενικά εμενα μαρεσει να μεταμφιεζομαι και εχω τις πιο ωραίες ιδέες για στολες.
Ετσι είπαμε να ντυθουμε κατι όλοι μαζί μαύροι αγγελοι ας πούμε.Τελικά οι Darkness δεν ηταν τόσο κακοί όσο δείχνανε πρως τα εξω, ηταν καλα παιδιά ακομα και ο Jason. Οταν όμως μιλάνε για δουλείες, η κάνουν δουλειές αλλάζουν τελείως... Γίνονται εκείνα τα αγορια που ειχα συναντήσει, αυτοί που με έσωσαν απο την απαγωγή μου. Αλλα τελος πάντων τουλάχιστον μαζι μου ειναι καλοί.
Κοιταχτηκα για αλλη μια φορά στο καθρέφτη μου.
Παρα ήμουν σεξυ, μα ήθελα να τσιγκλισω λιγο τον Jason και να γίνει αυτό που δεν έγινε στο λόφο το απόγευμα.
Κατέβηκα κάτω στο σαλονι για να δω αν ειναι ολα έτοιμα.
Βρήκα τον Jake να ρυθμίζει τα ηχεία για την μουσική, τον Alex να φτιάχνει τα ποτά και τον Jason να καπνίζει με τον Blake στον καναπέ του σαλονιού, φαίνεται οτι δεν του αρέσει η στολή του και τα φτερά τον εμποδίζουν στο να κινείται μα είναι τοσο σεξυ και ολα τα αγόρια Επισεις.
Ακουσε το τακούνι απο της ψιλές μπότες μου που κατέβαιναν τα σκαλιά."Vanessa."
Μου είπε κι έσφιξε το σαγόνι του, αυτό οχι δεν ειναι καλο. Σηκώθηκε απότομα απο τον καναπέ κι ήρθε κοντά μου στο τελος της σκάλας.
"Πανε άλλαξε τωρα!"
Με έπιασε απο το μπράτσο και μου μιλησε στο αυτι.
"Μα γιατί δεν σαρεσει?"
Του ειπα με σοβαρό τόνο. Και μου άφησε το μπράτσο.
"Αυτο ειναι το θεμα μωρο μου!! Μου αρέσει πολύ που θέλω αυτη την στιγμή να σε βαλω κατω! Μα δεν αρέσει μόνο σε εμενα! Εχεις αλλα 3 αγόρια εδώ περα να σε χαζεύουν και δεν γουστάρω να σε βλέπουν ετσι! "
Μου άρεσε τοσο πολυ που ζηλεύει μα δεν θα του εκανα το χατίρι αυτη την φορά.
" οχι Jason δεν το βγαζω"
Του το ανέφερα απλα και έφυγα πήγα στον Alex να μου βαλει ενα ποτό, οταν γύρισα να τον κοιτάξω έβγαζε καπνούς απο τα αυτιά.
" εσυ ποτε θα πας να πάρεις την αδερφή σου?"
Γύρισα κι ειπα στον Alex και τοτε ακούστηκε το κινητό του.
"Χιλια χρόνια θα ζήσει μολις μου έστειλε μήνυμά να πάω να την παρω"
Μου είπε βλέποντας το κινητό του.
"Στις ομορφιές σου"
Σήκωσε το κεφάλι κι με κοίταξε
" Ευχαριστώ "
Ειπα και ήπια μια γουλιά απο το ποτό μου, γυρίσαμε και εψαξα για τον Jason μα εκείνο με κοιτούσε ήδη. Καθισε πάλι στο καναπέ μαζι με τον Blake πίνοντας και αυτό το ποτό του.
Jason
Τα ματια μου δεν μπορούσα να τα παρω απο πανω της, ηταν τοσο σεξυ που ήθελα να την πάρω εκεί πανω στο πάγκο των ποτών.
Μα απο την αλλη με εξοργίζει τοσο πολυ που ειναι ντυμένοι έτσι ενω υπάρχουν αλλα 3 αγόρια εδώ που αν δεν μαζέψουν τα σαλια τους θα τους σκοτώσω εναν εναν και δεν με ενδιαφέρει καθόλου που ειναι η ομάδα μου!"Jason ξεκόλλα ρε"
Με σκουντηξε ο Blake για να συνέλθω απο το παραλήρημα.
"Μην σας δω να την κοιτάτε με διαφορετικο ματι θα σας θαψω εδω μεσα!"
Γύρισα κι τον κοίταξα σμιγοντας τα ματια μου, ενιωθα ολο το σωμα μου να καίγεται.
"εχθες για εσενα κι για εκείνη φτιάξαμε ολόκληρο σχέδιο! Ασε που αν δεν ήταν η Vanessa ο μπάσταρδος θα ζουσε ακομα! "
Τι ειπε μολις?
" Θες να πεις οτι η κοπέλα μου ηταν δολωμα??"
"μην βιάζεσαι να με κρίνεις Jason, εννοώ αν δεν γινόταν ολο αυτο, που δεν ήθελα να γινει, ακομα θα κάνατε το σχέδιο, πείρες τόση δύναμη για να τον σκοτώσεις. "
Ηρεμισα τοτε και της ξανα έριξα ενα βλεμμα.
"Δεν θα το άντεχα να την έχανα παλι. "
Ειπα χωρίς να παρω τα ματια μου απο πανω της.
" Το ξερω, και ολοι εδω μεσα το ξέρουμε. Την Vanessa την βλεπω σαν την μικρή μου αδερφή με τίποτα δεν θα την έβλεπα ερωτικά χαλαρωσε."
Σηκώθηκα απο το καναπέ κι πηγα στον Jake.
" τελειώνεις με τα ηχεια?"
Του ειπα χτυπώντας του πλάτη
"ναι μολις"
Μου είπε ενω έβαλε το πρώτο τραγούδι.
" ωραία φερε πράμα τωρα"
Κατάλαβε αμέσως τι εννοούσα. Μου εδωσε ενα σακουλάκι με χόρτο και απο τον Jake πήγα στην Vanessa.
"Θες?"
Της είπα ενω την επιασα απο την μέση.
"θελω"
Μου ειπε και φίλησε. Θα με τρελάνει αυτη η κοπέλα!
YOU ARE READING
BLACK NIGHTS
FanfictionJason και Vanessa. 2 τελείως διαφορετικοί άνθρωποι με ενα κοινό Η δουλειά τους Γίνετε παντα νύχτα... θα τα καταφέρουν να βγουν απο το σκοτάδι τους? Η θα πέσουν πιο πολυ #1 εφηβική 27/05/20 #1 jasonmccann 27/08/20