VanessaΞύπνησα το πρωί και τον είδα να κοιμάται στο καναπέ του σαλονιού μου. Τοσο ήρεμος, ειμαι σίγουρη ότι πλέον δεν θέλει να μου κάνει κακό το αντίθετο μάλλον.
Κοίταξα λίγο το χέρι του που ηταν τυλιγμένο με την γαζα. Αμέσως σηκώθηκα και πήγα να ετοιμαστώ και να κανω την βαλίτσα μου εφόσον θα μετακομίζα μαζι τους. Μια νέα ζωη ξεκινούσε δεν ξερω αν είναι καλο η κακο μα είμαι σίγουρη πως μπλεχτηκα ακομα περισσότερο.
Ανέβηκα στις σκάλες κι μπήκα στο μπάνιο για ενα γρήγορο ντουζ.
Jason
Ενας ενοχλητικός ήχος με εκανε να ανοίξω τα μάτια μου, κατάλαβα πως με πείρε ο υπνος στο καναπέ της Vanessa. Άνοιξα το κινητό και είδα πως ήταν ο Blake.
" πες το"
" που είσαι?"
"στην Vanessa με πείρε ο ύπνος εδω τι θες?"
"οταν έφυγες έγινε μαλακία στο μπαρ"
"τι έγινε?"
"πιάστηκαμε στα χέρια με τους Shadows ηρθαν και οι μπατσοι"
"σε λιγο ερχόμαστε απο εκει, θα μιλήσουμε απο κοντά"
" ερχοσαστε? Ποιοι? "
"σου ειπα θα μιλήσουμε απο κοντά. "
Του το έκλεισα και ξανα κοίταξα γύρω μου
"vanessa εισαι εδω?"
φώναξα μιας και δεν ηταν στο σαλόνι μαζι μου, δεν πειρα απάντηση όμως, δεν πιστεύω αυτή η μικρή να το έσκασε! Σηκώθηκα και τοτε κατάλαβα οτι το χέρι μου ηταν δεμένο με την γαζα την έβγαλα και είδα την χαρακιά που μου άφησε ο Shawn, θα ερθει κι η δική σου ωρα μπασταρδε.
Ανέβηκα τις σκάλες και ειδα εναν μικρό διάδρομο άρχισα να ανοίγω τις πόρτες, πρώτα αυτη δεξια μου"μπανιο"
την εκλεισα και μετα πήγα στα αριστερά μου. Ειδα ενα διπλό κρεβάτι και τα χρώματα του δωματίου ήταν κόκκινο και μαύρο τα σεντόνια ηταν μαύρα σατέν
"vanessa εισαι εδω?"
είπα μα δεν πειρα ακομα απάντηση άνοιξα την πόρτα διπλα απο το κρεβάτι που λογικά ήταν μπάνιο
"ουτε εδω, αν δεν εισαι και στο τρίτο δωμάτιο μικρή την έβαψες"
Βγήκα απο το δωμάτιο και τέλος προχώρησα στην πόρτα που ηταν ακριβώς ευθεία.
"Vanessa εισ-"
δεν προλαβα να ολοκληρώσω και την είδα να φτιάχνει τις βαλίτσες της.
CZYTASZ
BLACK NIGHTS
FanfictionJason και Vanessa. 2 τελείως διαφορετικοί άνθρωποι με ενα κοινό Η δουλειά τους Γίνετε παντα νύχτα... θα τα καταφέρουν να βγουν απο το σκοτάδι τους? Η θα πέσουν πιο πολυ #1 εφηβική 27/05/20 #1 jasonmccann 27/08/20