Kreslení a malba mě naplňuje už od mala, co mě k tomu můj táta přivedl. Nebyl sice žádný malíř, ale byl zručný a měl talent, který jsem si po něm dovolila převzít.
Jednou jsem takle projížděla instagram, tak jak to puberťáci v současné době dělávají, když se nudí. Narazila jsem na story od Greye,mého obrovského idola a platonickou lásku.😅 viděla jsem, jak se jedna slečna pokoušela o jeho fanart a on to sdílel na svůj příběh. No a napadlo mě, že bych se špetkou svého talentu mohla též něco sesmolit.
Nuže dala jsem se do práce, překvapilo mě to, ale dopadlo to lépe než jsem čekala. Když byl můj fanart hotový, sdílela jsem ho na svůj příběh s označeným Greyovým instagramem a plná nadšení jsem čekala na to, co bude.
Hlavou se mi honila spousta otázek a teorií. Co když to neuvidí? Nebo se mu to nebude líbit? Třeba mě sdílet ani nebude. 🤔
Upřímně netrvalo dlouho a srdce se mi rozbušilo jako ještě snad nikdy. Asi na půl minuty jsem nemohla dýchat, když mi na mobilu v horním rohu vyskočila zpráva : whothwfuckis_grey sdílel/a váš příběh. Hned jak jsem toho byla schopna, popadla jsem telefon a nemohla uvěřit vlastním očím. Měla jsem neskutečnou radost a myslela že už to ani nemůže být lepší.
Ale opak byl pravdou. Hned co jsme se pochlubila svojí nejlepší kamarádce, mi pípla zpráva na instagramu.Whothefuckis_grey
Ahoj, jsi moc nadaná a tvůj fanart mě je taky skvělý.🖤Byla jsem v šoku. chvilku mi trvalo než jsem si uvědomila, kdo mi vlastně napsal. Chtěla jsme hned odepsat, ale začala jsem přemýšlet nad tím, že to budou tak dvě zprávy a tím to stejně skončí. Což mě dost rozesmutnělo.
Já
Ahoj, moc mě těší, že se ti můj výtvor líbí. Jinak jsi hrozně super. ❤️Ano nic horšího jsem asi napsat nemohla 🤦🏼♀️
whothefuckis_grey
Děkuju. Smím se zeptat odkud jsi?Já
Z Brna, pročpak?whothefuckis_grey
Jen tak. Takže tě zítra uvidím na koncertu na Flédě ? Doufám že jo. 😇What the fuck? Martin (Grey) mi právě napsal, že mě chce vidět na Flédě? 🤯
Já
Jess počítej se mnou.🤘🏻whothefuckis_grey
Dobřee. Po koncertě na mě prosím počkej a nezapomeň si tu kresbu. Podepíšu ti ji.😅Byla jsme tak moc rozrušená, že jsem se nezmohla na víc než zobrazeno. A neskutečně jsem začala panikařit.
ČTEŠ
Fanart
RomanceVolba je ta nejhorší věc na světě, nikdy si totiž nemůžeme být stoprocentně jistí, že jsme se rozhodli správě a když už se rozhodneme špatně, málokdy je možnost naši volbu změnit. Co takhle vybrat si oboje.. no to není fajn nápad.. Lepší zvolit menš...