7. Bölüm

8K 286 537
                                    

Bong cha'dan

Jungkook'u konuşmak için mutfağa çağırdım.

Jungkook: ben gerçekten senin ile evleneceğimi beklemiyordum.

Bong cha : bende beklemiyordum. Bu çok ani oldu.

O anın şoku ile bir anda kalakaldım ve düşüncelerimden ayrılıp bir anda Jungkook'a vurmaya ve bağırmaya başladım.
Ama jungkook benim ona vurduğumu fark ettiğinde benim bileklerimden tuttu ve ona vurmamı engelledi.

Jungkook : birazcık sakin ol bana vurmayı keser misin? Artık.

Bong cha : nasıl sakin olabilirim görmüyor musun?!! Resmen zorla evlendiriliyoruz ve sen çok rahat bir şekilde karşıma geçmiş tepkisiz bir şekilde duruyorsun sana inanamıyorum!!

Jungkook: tamam tamam hadi neyse sonra bunları bol bol konuşuruz şimdi içeriye gitmemiz gerek yoksa bizden şüphelenebilirler hadi.

Bong cha : tamam hadi gidelim madem...

Dedikten sonra ikimiz de salona ailelerimizin yanına gittik.

Jeon A: çocuklar siz nereden tanışıyorsunuz da birbirinizi görünce şaşkın bir şekilde birbirinize baktınız??

Bong cha jungkook'un kulağına fısıldar ve şu sözleri söyler.

Bong cha : aha şimdi bir tane yalan bulabilirsen bul bakalım Jeon jungkook!!

Jungkook : tamam bekle hemen bir yalan bulayım... 😂😂

Bong cha : tamam hadi uzatma da söyle hadi.

Bong cha : bence bunu size jungkook 'un söylemesi daha uygun olur efendim.

Jeon A: evet seni dinliyorum jungkook?

Jungkook : eee annecim biz Bong cha ile bir kafede tanıştık ve işte biz konuşurken bu işte evlilik konusu açıldı bende dedim ki Bong cha ya ben zorla evlendirileceğim çok korkuyorum falan filan dedim işte.
Sonrasında da Bong cha da öyle dedi.
Yani kısacası bu.
Biz birbirimiz ile zoraki evleneceğimizi hiç düşünmemiştik te o yüzden anlık bir şok geçirdik annecim.

Bong cha : evet efendim aynı bu şekilde oldu binevi şaşkınlık değil mi jungkook?

Diyip jungkook 'u cimcirdim.

Jungkook : evet anneciğim.

Jeon B ve bcb: eee hadi ne duruyorsun kızım bir an önce kahveleri yap ta şu kız isteme işini bir halledelim.

Bong cha : peki babacım hemen yapıp geliyorum.

Dedikten hemen sonra hızlı adımlar atarak mutfağa doğru yol aldım...

...

Kahveleri yapmıştım. Tek bir tane eksik kalmıştı.
O da jungkook'un kahvesine tuz koymak!!

Jungkook'un kahvesine de tuz koyduktan sonra bütün kahveleri alıp salona doğru yol aldım.

Ve ardından kahveleri dağıtmaya başladım.

En son kahveyi jungkook' a verirken jungkook yandan bir gülüş atıp kahvesini aldı...

Son gülen iyi güler jungkook bey sen daha dur bakalım...😂😂

Herkes kahvelerini içerken tabi jungkook ta kahvesini içmeye başladı ve planım işe yarıyordu ilk içisinde tıkanmıştı. Ve şu an ki hali gerçekten de çok komikti.
Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.

Jungkook tıkanınca tabii haliyle öksürmeye başladı. Bende gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıyordum...

Jeon A: yavrum iyi misin??

Jeon B:Bong cha çabuk koş hemen bir su getir çabuk koşş!!

Bana verilen emirden sonra hemen Jungkook'a su getirmek adına mutfağa gittim ve bir bardak su doldurup Jungkook'a verdim.

Jungkook bana çok sinirli bir şekilde bakıyordu gerçekten çok korkmuş ve tırsmıştım...

Jungkook : eee efendim acaba lavabo nerede??

Bca: kızım sen jungkook 'a lavaboyu gösterebilir misin?

Bong cha : tabii annecim gösteriyim.

Dedikten sonra jungkook ayağa kalktı ve benim peşimden geldi.

Ben jungkook lavaboya girecek sanarken jungkook benim bileğimden çekip kapı ile kendi arasına aldı.

Bong cha : jungkook ne yapıyorsun? Birisi görecek şimdi çekil önümden!!

Jungkook : hayır...

Dedikten sonra eğilip dudağıma bir öpücük kondurdu.
Bende o şok ile beraber jungkook 'u itip sert bir tokat attım.

Bong cha : sen kim oluyorsun da beni öpebiliyorsun pislik herif!!

Dedikten sonra kolum ile ağzımı sildim.

Jungkook : birazdan hatta şimdi olacak olan nişanlın olarak öpüyorum Bong cha!

Bong cha : terbiyesiz!!

Dedikten sonra jungkook 'u itip salona doğru yol aldım.

Arkamdan bir çift ayak sesi geliyordu bu jungkook' tu...

Aşağıya indiğimizde jungkook 'un ailesi ve benim ailem sohpet ediyorlardı.

Bca: hah kızım geldiniz mi?

Bong cha içinden : yok daha yoldayız anne 😂😂

Bong cha : evet annecim geldik.

Bcb ve Jeon B: e hadi o zaman gelin

Dedi ve biz de geldik ve jungkook ile yan yana bir şekilde oturduk.

Jeon B: gençler birbirlerini görmüşler, sevmişler ve beğenmişler.
Her neyse sözü fazla uzatmadan konuya girmek istiyorum.
Allah'ın emri peygamberin kavri ile kızınız Bong cha 'yı oğlumuz jungkook' a istiyoruz.
(Jungkook 'un babası imana geldi 😂)

Bcb:e tabi bize de bu durumda evet demek düşer değil mi canım??

Bca: evet canım aynen.

Bcb : ee o zaman verdik gitti hayırlı uğurlu olsun...

Babalarımız o sözü söyledikten sonra hep beraber yüzükleri takabilmek adına ayağa kalktık.

...

Eveet yüzük takıldıktan sonra da jungkook bana sarıldı ee bende yanlış anlaşılmasın diye adettendir diye sarılmak zorunda kaldım.

...

Jungkook 'un ailesi biraz daha oturduktan sonra ve sohpet ettikten sonra evlerine gitmek için ayağa kalktılar ve kapıya yönelip evden gittiler.

Bende canım aileme "iyi uykular" dedikten sonra yukarıya çıkıp soğuk bir duş aldım.

Üzerimi giyindikten sonra uyumak için yatağıma doğru yol aldım ve kendimi o eşsiz uykunun kollarına bıraktım...

Eveeet arkaşlar 7. Bölümü de burada noktalamış bulunmaktayım...
Arkadaşlar lütfen yorum yapalım ve bol bol oy atalım...
Sizleri çook seviyorum.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.
Öpüldünüz 😘😘

Bayyy🖐️🖐️

🍻MY TEACHER JJK (zoraki Evlilik)🍻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin