23.bölüm

3.7K 127 131
                                    

                           #jungkook#
Sabah kalktığımda yatağın yan tarafı komple kan içerisindeydi. Hızla ayağa kalktım ve tam odadan çıkacağım sırada yerde de kan lekeleri görmem ile donup kaldım. Hemen kendime gelip kan lekelerini takip etmeye başladım.
Kan lekeleri bahçenin en sonunda bitiyordu. Hemen vakit kaybetmeden kan lekelerini takip etmeye devam ettim.
Kan lekelerinin Son bittiği yer çöp kenarının yan tarafıydı. Çöpün içerisine bakmam ile gözlerimi kırpmam bir olmuştu. Çünkü çöpün içerisinde her yeri kan içinde olan biricik sevgilim vardı.
Vakit kaybetmeden bong cha'yı çöpün içerisinden alacağım sırada arkamda birisi belirdi ve konuşmaya başladı.

X: her şey buraya kadar jeon jungkook her şey bitti yolun sonuna geldin.

"Sen neyden bahsediyorsun?! Ne yolun sonuna gelmesi?!!!

X: ben sana zamanında söylemiştim senin elinden biricik canından bile daha çok sevdiğin kişiyi elinden alacağım demiştim.
"Herşey buraya kadar jeon jungkook!!"

                           # bong cha#
Sabah uykumdan uyandığımda jungkook yanımda ter içerisinde kalmış benim adımı sayıklıyıp duruyordu.

"B- bong cha gitme bırakma beni ... BONG CHA! !"

Jungkook'un terlemesinden dolayı alnına yapışan saçlarını elim ile ittireceğim zaman elim ile alnına ellerimi bastırdım.
Jungkook'un ateşi vardı.
Çok fazla zaman kaybetmeden jungkook'u sarsmaya başladım.

"Jungkook sevgilim kalk kabus görüyorsun!"

Birkaç sarsmanın ardından jungkook hala uyanmamıştı. Bende Son çare olarak Jungkook'a tokat atmak zorunda kalmıştım. Sevgilim lütfen beni affet ama bunu yapmak zorundayım.

"B- bong cha sevgilim iyi misin?! Bir yerinde birşey falan var mı?
"Sevgilim benim birşeyim yok sadece küçük korkunç bir kabus gördün."
"Bong cha beni sakın bırakma olur mu?"
"Sevgilim o nasıl söz öyle? Ben seni asla bırakmayacağım. Bizi ayırabilecek bir tek çare var o da ölüm ... ben seni hiçbir zaman için bırakmayacağım."

Dedikten sonra jungkook'un dudağına küçük bir öpücük bırakıp geri çekildim.

"Sevgilim hadi gel aşağıya inip kahvaltı hazırlayalım."
"Yalnız bebeğim birşey söyliyim mi? Elin cidden çok ağırmış. "
"Ooo ben çok özür dilerim aşkım canın acıdı mı?"
"Hayır bebeğim beni uyandırmak için böyle bir haraket kullanman cidden iyi olmuş bence ."
"Aaa ama öyle deme ... hadi gel kahvaltı yapalım."
"Tamam bebeğim."

Dedikten sonra jungkook ile aşağıya indik ve kahvaltımızı yaptıktan sonra salona geçip oturduk.

" bebeğim ben hiç oturmayım çünkü dün gece söylediğim gibi çok önemli bir toplantım var okula gitmem gerek zaten birazdan da ders başlar."
"Tamam canım kendine çok dikkat et ... aaa şey jungkook?"
"Efendim sevgilim"
"Şey ben ne zaman okula gitmeye başlayacağım?"
"Hmm aslında istersen yarın gidebilirsin."
" Hmm tmm canım teşekürler."
" ne demek canım yani hani sonuçta artık gitmen gerekiyor. Hem zaten de tatil süren de bitiyor bu gün Son günün"
"Hmm o kadar olmuş mu ya?"
"Evet... her neyse bebeğim benim artık okula gitmem gerek akşama görüşürüz."
"Görüşürüz."

Jungkook evden çıktıktan sonra bende salona geçip televizyon izlemeye başladım.
...

Televizyon izlemekten sıkıldığım için televizyondan Son ses müzik açarak mutfağa gittim ve akşam için yemek yapmaya başladım.

Yaklaşık yarım saat sonra.
Sonunda herşey hazırdı. Tek eksik olan jungkook'tu.
Televizyondaki müziği kapatıp başka bir kanala çevirdim ve izlemeye başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 06, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

🍻MY TEACHER JJK (zoraki Evlilik)🍻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin