Bong cha'dan
Sabah kalktığımda yanımda jungkook yoktu hemen aşağıya indim. Evin her yerini gezmeye başladım.Bong cha : jungkook nerdesin jungkook JUNGKOOK!!!!
Sonunda pes ettim lanet olsun ki eve gelmemişti onu çok kırdım ama beni de biraz anlaması gerek
Düşüncelerimden ayrılıp tekrardan yukarıya çıkıp rutin işlemlerimi hallettikten sonra üzerimi değiştirip aşağıya kahvaltı yapmak için indim.
Giydiğim
(Çanta ve saati saymayın)......
Kahvaltımı yaptıktan sonra annemlere haber verip onlara geleceğimi bir konu hakkında konuşmam gerektiğini haber verdim.Hızlıca telefonumu da aldıktan sonra ayakkabılarımı giydim ve sonra arabama binip annemlere doğru gitmeye başladım.
Yaklaşık 22 dakika sonra...
Annemlere geldikten sonra arabamı park ettim ve arabadan inip kapıya geldim ve kapıyı çaldım.Bca: kızım hoşgeldin gel içeri geç ayakta kalma.
Bong cha : anne jungkook dün akşam eve gelmedi.
Bac: neden gelmedi ki .
Bong cha : ya Anne şimdi benim dün akşam açıkçası size çok sinirlerim bozuldu.
Bca: neden canım biz ne yaptık ta senin sinirini bozuk?!
Bong cha : ya Anne ya hemen siz bize barıştığımız gibi hemen niye çocuk yapın diyorsunuz ki sanki çok kolay!
Bca: ama kızım ben ne yapıyım baban zorladı beni o da çok torun meraklısı mübarek.
Bong cha : sonra işte biz de kavga ettik ama biz baya ciddi kavga ediyorduk ama baya bir ileri gittik falan sonra bende Jungkook'a o sinirle ben ç-çocuk m-mocuk istemiyorum ben a-anne olmak istemiyorum dedim ve zaten jungkook şok geçirdi ee bende daha fazla onun yüzüne bakmak istemediğim için kendimi bizim odamızda ki lavaboya kitleyip hüngür hüngür ağlamaya başladım sonra zaten de jungkook kapıyı çarpıp evden gitti ve şimdi bu zamana kadar da ne eve geldi ne de arayıp mesaj attı!
Bca: kızım sen ne ettin!!
Bong cha : ya ne ettim anne ya ne ettim!!
Ben korkuyorum ya korkuyorum çok kolay sanki çocuk yapması!!
Bca: ee şimdi bekle bakalım gelir mi?!
Bong cha : bilmiyorum anne bilmiyorum!!...
Annecim ben biraz odama gidip yatsam olur mu dün akşam uyuyamadım da .
Bca: tabi tabi kızım geç sen odana.Annemle konuşmamı bitirdikten sonra hemen yukarı çıktım ve odama gelip kendimi yatağa attım.
...Jungkook'tan...
Sabahleyin kalktığımda arabamda uyduğumu fark ettim ve camı da açık unuttuğumu fark ettim ve tam boynumu çevirip denize bakacağım derken boynumdan bir ses duydum.Jungkook: ah boynum!! Boynum tutulmuş!!!
Kendi kendime konuşmayı bırakıp camları kapattım ve hızla arabayı çalıştırıp eve gitmeye başladım.
Yaklaşık 15 dakika sonra...
Hızlıca eve geldim ve arabamı park edip eve girmek için anahtarı kapıya takıp çevirdim ve kapıyı açıp eve girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍻MY TEACHER JJK (zoraki Evlilik)🍻
Teen FictionJEON JUNGKOOK BİR ÖĞRENCİSİ İLE ZORAKİ EVLENİP ONA AŞIK OLABİLECEGİNİ NEREDEN BİLEBİLİRDİ Kİ?(işte aşkın sınırsız olabileceğini anlatan bir kitap...)♡ ~!!HERKESE İYİ OKUMALAR!!~