Bong cha'dan
Sabah kalktığımda jungkook'u görmemiştim . Ve bu durum beni çok endişelendirmişti.Hemen o panik ile jungkook'un adını evin içerisinde bağırmaya başladım.
Bong cha:JUNGKOOOOOOK! !
yatak odasında yoktu , salonda, mutfakta... hiçbir yerde yoktu . Kafayı yiyeceğim yok yok yok...
Artık ümidimi kesip tekrardan üzerimi değiştirmek için odama gittim ve tam gardroba doğru gidiyordum ki yatağın üzerinde bir not ve bir gül gördüm.notta aynen şöyle yazıyordu .
" Bong cha bu gün okul olduğu için okula gitmek zorunda kaldım .
Zaten bilerek de seni uyandırmadım.
Uyandırmamamın sebebi de ee dün akşam haliyle çok yorulup uyuya kaldığın için daha fazla uyu diye seni uyandırmadım . Merak etme seni yok yazmam zaten😊😊"Yazıyordu .
Hay kafama sı* neyse ya bu kadar da kör olunmaz ama yani !!Düşüncelerimden ayrılıp kısa bir duş aldım ve üzerimi değiştirip kendime kahvaltı hazırlamak için aşağı mutfağa indim .
(Çanta ve gözlük yok)...
...
Kahvaltımı hazırladıktan sonra yemek için salona geçtim ve televizyonu açıp magazin izlemeye başladım .
" şok şok şok ünlü jeon holdingin sahibinin oğlu jeon jungkook ile ünlü Park holdingin kızı park bong cha dünya evine girdiler .
Ohaa inanamıyorum . Resmen magazine de laf olduk ya pes yani !!
Birkaç dakika geçmeden jungkook aradı ...
Bong cha : alo
Jungkook : alo bong cha magazindeki haberi duydun mu ?
Bong cha : evet duydum ne oldu ki ??
Jungkook : şu an herkes bizi sanki birbirimizi severek evlenmişiz gibi biliyor peki bu durumun farkında mısın ?
Bong cha : evet farkındayım ne olmuş ayrıca fena mı ol- ya şey yani olsa ne olacak ki yani ?
Jungkook : hiç sadece bir an öyle pat diye haberi görünce şok geçirdim de o yüzden aradım seni neyse hadi görüşürüz .
Bong cha : byy .Yüzüme kapattı ya ODUN!! Diyerek telefonu koltuğa fırlattım ve tepsimi alıp mutfağa gidip bulaşıkları bulaşık makinesine yerleştirdikten sonra tekrardan salona geçtim ve biraz daha televizyon izlemeye başladım ...
...
Saate baktığımda saat 14:30 olmuştu bile .
Jungkook'un gelmesine 1 ya da 1,5 saat vardı .
Hemen yerimden kalkıp mutfağa gittim ve yemek hazırlamaya başladım ...
Herşeyi hazırlamıştım.ve jungkook'u beklemeye başladım.
...
Birkaç dakika sonra kapı çaldı ve kapıyı açmak için kapıya doğru yol adım attım ve kim olduğuna bakmak için kapının deliğinden baktım ve jungkook gelmişti . Kapıyı rahat bir şekilde açtım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍻MY TEACHER JJK (zoraki Evlilik)🍻
Teen FictionJEON JUNGKOOK BİR ÖĞRENCİSİ İLE ZORAKİ EVLENİP ONA AŞIK OLABİLECEGİNİ NEREDEN BİLEBİLİRDİ Kİ?(işte aşkın sınırsız olabileceğini anlatan bir kitap...)♡ ~!!HERKESE İYİ OKUMALAR!!~