multi : miray ve arkadaşları
"Yorucu bir iki günün ardından evde olmak çok guzel."diye düşündü miray.
Merdivenleri ikişer üçer sekerek indi aşağıya.
Annesi henüz uyanmamıştı,doğru ya bugün pazardı ve saat henüz sabahın 7siydi.
Koştura koştura mutfağa girdi annesine enfes bir kahvaltı sofrası hazırlamak için kolları sıvadı.
"Hay aksi dolapta hiç bişey kalmamış."
Doğru ya kaç gündür hastane şu bu evin yolunu gördükleri mi vardı sanki.
"Markete gitmeliyim sanırım ama bu saatte neresi açık olurki ufff ama kafamdaki bandajla da çıkmam biraz riskli olur sanırım hatta oldukça da sızlıyor."Telefonunu eline aldı ve online sipariş verebileceği sitelere göz atmaya karar verdi.
O sırada telefonun ekranında beliren mesaja tepkisiz kalamadı yüzündeki mimikler ve gülümsemesiyle süsledi okurken cümleleri..."Günaydın prenses!
Gözümü açar açmaz aklıma sen geldin.
Şuan mışıl mışıl uyuyorsundur eminim.
Uyanınca bana kendini iyi hissedip hissetmediğini yazar mısın?
Seni merak ediyorum""Selam enes.
Sanada günaydın ve hayır uyumuyorum tahminin yanlış maalesef :)
Biraz erken uyandım ve iyiyim merak etme.Anneme kahvaltı hazırlayacağım şimdi ama evde bişey kalmamış maalesef online site arıyordum. ""ooo prenses hanım erkencisiniz demek.
Mirayyy???"
"Efendim Enes? Bişey mi oldu?"
"Evet bişey oluyor ama kalbime. Ben sana artık miray degil askim demek isterdim biliyor musunn?"
"Enes kahvaltı hazırlamam lazım üzgünüm. Konuşuruz yine olur mu!"
"Peki "
Neden böyle oluyordu sanki.
Neden insan imkansızı isterdi ki oysa enes gerçekten çok iyi niyetli bir insandı ve onun hep yanındaydı.
Miray kafasını iki elinin arasina alip mutfak masasina oturup kalmıştı.■Tak tak tak■
09.00"Hay aksi resmen ayakta uyumuşum offf belim noldu yaaa. Annemde uyanmamış henüz."
■Tak tak ■
Miray doğruldu ve kapıya yöneldi.
-Suprizzzzz biz geldikkkkkkkkk.
-Ho..hoş...hoşgeldiniz kızlar!
Miray neye uğradığını şaşırmıştı.
Rapunzel 3lüsü gelmişti.
Nilhun,selbinaz,Hatice.ilk önce lafa giren hatice oldu;
-Merhaba şekerim.Gecmiş olsuna geldik nasılsın?Miray daha ağzını bile açamadan selbinaz devam etti;
-Evet canım geçmiş olsun tekrardan.
Bak sana neler getirdik, diyerek çoktan mutfağın yolunu tutmuştu bile.Nilhunda mirayın yanaklarından öpüp mutfağa kardeşinin yanina ilerledi.
20 dakika içerisinde muhteşem ötesi bir sofra hazırlanmıştı.
Herkes annesinden rica etmiş börekler,çörekler daha neler neler getirmişlerdi. Gelirken yoldanda bissürü şey almışlardı üstelik.Miray ne diyeceğini bilemez mahçup halde;
-Kızlar çok teşekkür ederim beni cok mahçup ettiniz.Ne gerek vardı!-Aaaa olurmu öyle şey. Arkadaşımızın kötü gününde yanında olmayacaksak ne zaman olacağız ayol!
Diyerek selbinaz lafa atladı.-Ooo parti mi var genç hanımlar?
Bende katilabilir miyim?
Hoşgeldiniz:)Nilay hanım içten ve sevecen tavırlarıyla kizlara teker teker sarılmıştı.
Mirayda onlara annesini takdim etmiş ve Rapunzelleride annesine tanıtmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇEKİMİ
Подростковая литератураAKLIMA NE ZAMAN ESERSE😂 1 YENI BÖLÜM Astral seyehat sever misiniz ? Ruhunuz bedeninizden ayrılıp seyehat ediyor mu geceleri herkes uyurken? Kutay ve miray bu dünyanın değil astralin aşıklarıydılar ve Çok ilginç seyler olacaktı. Bu hikâye gerçekle...