Miray eğilerek kağıdı yerden aldı.
"TAKVİMİN EN GÜZEL YAPRAĞIYDI ,SENI GÖRDÜĞÜM GÜN".Anlam veremiyordu,neydi simdi bu ilan-ı aşk mı ediyordu ona.
İyi de bu adam ondan nefret etmiyor muydu bu nasıl sevgi göstergesiydi.
Kafası oldukça karışmıştı miray'ın.
Heyecanlanmıştı ama bir okadarda korkmuştu.Kutay biraz fazla yakışıklı ve çapkın benden hoşlandığını ise hic düşünmemiştim diye düşündü kendi kendine.
Proje ödevinin yarına yetişmesi gerekiyordu.Miray kafasından herşeyi atıp ödeve odaklanmaya çalıştı.
(Pek mümkün olmasada.)Saat 00.45
Epey olmuş ödevi de bitmişti yorgunlukla gözlerini ovuşturdu.
Aklına enes'in söyledikleri geldi.
Kafede mirayı bekleyecekti.
"Başarabilir miyim bilmiyorum astrale çıkmayı ama deneyeyim" dedi.
Pembe benekli beyaz pijamalarını giydi. Saçlarını o sert lastik tokadan kurtarıp özgürlüğe kavuşmalarını sağladı.
-Oh çok rahatladım.Artık yatağıma geçebilirim.Gözlerini tavana dikti ,yavaşça göz kapaklarının ağırlaştığını hissetti.
Deprem mi oluyordu bedeni olağanca titriyordu miray'ın.
Ne elini ne ayağını hissetmiyordu uyuşmuştu komple.
"Hayır hayır" dedi kendi kendine.
Sakin ol miray sadece başarıyorsun.
Böyle hani arabayla yada bisikletle yokuş aşağı bir yoldan inerken mideniz kımıl kımıl olur kelebekler uçuşur ya aynen öyle oluyordu işte.Ve sonunda,olmuştu herşey cok hızlı gerçekleşmişti.
Miray'ın bedeni mışıl mışıl dinlenirken o alemlere akacaktı.
"Ne alem ama kafeye gidip boş boş oturacağım. Kutay gelmeyeceğini söyledi bu akşam ve umarım da gelmez ona nasıl davranacağımı bilmiyorum."
Miray gözlerini kapadı ve kafeyi hayal etti.İçeri girerken bir yandanda "umarim Kutay burda değildir umarııım" diye söyleniyordu.
Enes'e bakındı.
"O neredeydi acaba müşteriler le mi ilgileniyor ki! Ne de olsa mekânın sahibi, adam beni çağırdığını bile çoktan unutmuştur belki"-Merhaba miray hoşgeldin.
Bende seni bekliyordum.
Biraz zor mu oldu bu gece çıkmak yoksa gezintiye? dedi enes.Miray enesi gördüğüne sevinmişti, aptal konumuna düşecekti eğer enes onu çağırdığını unutmuş olsaydı.
-Merhaba enes iyi akşamlar.
Biraz işlerim vardı yarına yetişmesi gereken o yüzden geciktim üzgünüm.
Nasılsın?-iyiyim iyiyim sende bomba gibisin gelsene...
Mirayı kafenin en guzel köşesine götürmüştü masa çok loş ve de hoş görünüyordu.
-Kutay yok mu? Titrek bir sesle sormuştu miray kendi bile zor duydu sesini.
-Ha yok gelmedi haber de vermedi. Ama birazdan biz seninle seyehatin azıcık sınırını zorlayalım diyorum ne dersin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇEKİMİ
Fiksi RemajaAKLIMA NE ZAMAN ESERSE😂 1 YENI BÖLÜM Astral seyehat sever misiniz ? Ruhunuz bedeninizden ayrılıp seyehat ediyor mu geceleri herkes uyurken? Kutay ve miray bu dünyanın değil astralin aşıklarıydılar ve Çok ilginç seyler olacaktı. Bu hikâye gerçekle...