-Mirayyy!!!
Kutay'ın sesi tüm caddeyi inletmişti adeta.
Miraysa ne olduğunu anlamamıştı ki kutay o sırada dibinde bitti.
Kaşlarını kaldırıp kutay'ın mavi gözlerine dikti gözlerini sert bir tavirla;
-Neeee vaar neee? mirayın da sinirleri iyice gerilmiş fark etmeden de olsa sesinin tonunu en az kutay kadar yükseltmişti.Kutay miray'ı duymazdan gelerek arkada duran kaskı uzattı , sert ve kararlı bir sestonuyla;
-Al tak şunu ve bin arkama.Miray yutkundu birşey demek faydasız gibiydi oraya binmek zorunda değildi ama gizli hir güç onu buna itiyordu sanki.
Sessizce kaskı alip taktı ve kutay'ın arkasına oturdu.-Belimden sarilman gerekiyor ilk defa motora binmiyorsun sanirim degil mi?
İşin aslı miray gerçekten de ilk kez motora biniyordu ve hiç mi hiç de beline meline sarılmak istemiyordu bu dengesiz herifin.
Ama kutay birden sert ve emredici tonda söyleyince ne olduğunu anlamadan motorsikletin üstünde bulmuştu kendini,istemeye istemeye de olsa ellerini beline doladı kutay'ın.
"Olması gereken olmasi gerektiği gibi değil " diye mırıldandı.
Kendi bile zor duymuştu söylediğini...Kutay resmen motorsikleti sürmüyor uçuruyordu.
Rüzgar motorsikleti savurup bir kenara fırlatacak gibiydi sağa sola manevralar yapıyordu.
Miray'ın evinin önünde artistik bir patinaj yaparak durdu motorsiklet.
-Evimi nerden biliyorsun?
Miray'ın sorusu yanıtsız kalmıştı ve sanki birazda başı dönmüştü, yalpalayarak inip kaskı kutay'a uzattı.
Hiç konuşmadılar ,keskin bir sessizlik oldu.
Ve ikiside biliyordu ki bugün geri kalan hayatlarının ilk günüydü.Miray içeri girdiğinde annesi kikirdiyordu.
Miray dudak büzdü;
-Anne düşündüğün gibi değiiiil! dedi masumca.
Annesi:
-Olabilir şekerim, anlatmak zorunda değilsin.
Sadece arkadaşsınızdır eminim.
Annesi hala imalı bir şekilde gülüyordu.
- offf dedi miray bıkkın bir şekilde.
Şuan kimseye dert anlatamayacaktı,annesine bile!-Akşam yemekde ne var annişşş?
-Mantı yaptım bebeğim sen seversin😊
5 dakikaya sosuda hazır olur yeriz.
Miray:
-Yuppi harikasın annemm hazır olunca söyler misin lütfen ben biraz odamdayım."Ah şu ergenlik" diye düşündü annesi ama yeni nesil hep böyleydi. Arkadaşları da çocuklarından bahsederlerdi arada sırada ve miraydan farksızdı onlarında ergenleri 😊
Miray annesinin onu duymadığını düşündü cevap gelmeyince.
-Anneeee olur mu lütfen ? diye tekrar etti.- Ha ... Evet evet Tamam kuzum hazır olunca seslenirim.
Miray odasına geçip Nilhun'a mesaj attı.
"İyi ki de bu kizlarin numarasını aldım" diye düşündü kendi kendine.
Telefonunu eline aldi,menü -mesajlar- hmm nilhun üniv. -mesaj yaz. Evet şimdiiiii!" iyi akşamlar nilhun ben miray.
Rahatsız ediyorum ama bugün okula gelemedim maalesef.
Herhangi bir ödev var mı diye sana sormak istedim ?"Yaklaşık 15 dakika sonra nilhundan cevap gelmişti.
-Merhaba canım. Neden gelmedin önemli bisey yoktur umarım!
Ödev konusuna gelincede bugün son ders Edebiyat hocası herkese birer proje ödevi dağıttı senin ödevi de evi yakın olan biri varsa versin dedi.
Kutayla sanırım evleriniz yakınmış o aldı aksama verecekmiş sana hocaya öyle söyledi yani. Getirmedi mi daha ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇEKİMİ
Ficção AdolescenteAKLIMA NE ZAMAN ESERSE😂 1 YENI BÖLÜM Astral seyehat sever misiniz ? Ruhunuz bedeninizden ayrılıp seyehat ediyor mu geceleri herkes uyurken? Kutay ve miray bu dünyanın değil astralin aşıklarıydılar ve Çok ilginç seyler olacaktı. Bu hikâye gerçekle...