Part-2

120 35 41
                                    

Bu...
Bu...
Bu dün gece rüyasında gördüğü kızıl saçlı kızdi tipkisi, aynisi.

Gözlerini ovuşturdu 10'a kadar saydı ve tekrar camdan dışarıya doğru kafasini çevirdi.

Rüyada miydi acaba derken dolmuş çoktan hareket etmiş ve o birşey görememişti.

Rüyadaysan uyan miray hadi uyan diye kendi kendine konuşurken yanindaki bayan:
-iyimisin güzel kizim?
-Ha evet iyiyim teyze.
-okula mi gidiyorsun sen bakayim?
-evet teyze okula, aaaa hatta gelmişiz bile bu durakda ineceğim iyi günler !

diyerek yarı afal yarı kendinde indi dolmuştan.

Kimseyle konuşmadı o gün kafasınin içinde ayni görüntüler dönüp duruyordu sadece.

Okul ,arkadaşlar ,ders hiçbirşey hatırlamıyordu herşey bir karmaşa içinde geçip gitmiş gün bitmişti.
Dolmuşa binip evlerinin durağına geldiğimde çokdan hava kararmıştı bile.

Etrafima bakindı kadını tekrar görürüm umuduyla ama kimse yoktu.

"Heralde dün gece gördüğüm rüya beni çok etkilemiş olacaktı ki sabah uyku mahmurluğu ile biseyler gördüm diye düşündü."

Camları pırıl pırıl parlayan gündüz ihtişamıyla göz kamastiran bina şimdi kara delik gibiydi, simsiyah zifiri karanlıktı ortalık.

İrkildi bi an ve hizli adimlarla eve doğru yürümeye başladı.

Soluğu taşmıştı eve vardığında kendini yatağa zor attı.

-Mirayyyyy! kuzum geldin mi?

Annesinin yanına koşarak geldi ve ona sarıldı.
-Evet annem ama çok yorgunum biraz dinlenmek istiyorum sen sormadan ben rapor vereyim patroniçem ,okul fena geçmedi ve aç değilim sabaha anlatırım olan biteni bir duş alıp odam da dinlenmek istiyorum ilk gün koşusturmacası beni biraz yordu olur mu?

Annesi:
-Ne oldu canımcım?
Ne uyuması bu saatte?
Miray:
Bişey yok anniş. ilk gün yorgunluğu işte.

Mirayin annesininde yarına yetiştirmesi gereken dosyalar vardı ve ne kadar endişelensede ısrar etmeyecekti kızına bu gece.
Sadece kısık bir ses tonuyla "Peki " diyebildi yada miraya öyle geldi ve dosyalarına kaldığı yerden devam etmek için işe geri koyuldu.

"Gözlerimi yummalı mıyım acaba !" Diye düşündü miray.
Uyumak artık ona dinlenme aracı değil de daha yoğun bir günün başlangıcı gibi geliyordu.

Hergece yatmadan okuduğu kitaplar vardı , bıkmadan usanmadan bu seriyi okuyordu güncellerini takip ediyordu.

İlgisini çeken konular hakkında araştırmalar yapıyor bazen paralel evrendeki mirayın nasil biri olabileceği hakkında kendince varsayımlarda bulunuyordu.

*Paralel evren: En basit anlatımla bu dünyadan bağımsız başka bir evren de bizim bir kopyamızın yaşıyor olması.

*Paralel evren: En basit anlatımla bu dünyadan bağımsız başka bir evren de bizim bir kopyamızın yaşıyor olması

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AŞK ÇEKİMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin