Nečekal jsem ani na odpověď. Zvedl jsem se, vyslékl se do boxerek a rozutekl se do vody. Když jsem se vynořil, tak jsem zatřásl vlasy jako nějaký zmoklý pes. Podíval jsem se na Yoongiho, jestli jde taky. On furt seděl na mole a se smíchem mě pozoroval. Usmál jsem se a doplaval k molu za ním. On seděl a koukal se dolů na mě a já se koukal nahoru na něj.
,, jsi blázen Jimine " řekl a sáhl do mích mokrých vlasů. Chytl jsem jeho ruku a přitáhl si ho do polibku, který mi s radostí oplatil. Začal jsem ho pomalu stahovat do vody. On vypískl, obmotal si kolem mého těla jak ruce tak i nohy a odpojil se z polibku.
,, hele já chtěl jít za tebou do vody, nemusel jsi mě tady s táhnout v oblečení, teď jsem celý mokrý " postěžoval si.
,, neboj, oblečení uschne a ty taky " řekl jsem a koukl se mu s úsměvem do očí. On se taky usmál a položil si ruku na moji hruď.
,, bije ti hodně srdce, Jimine " řekl a koukl se mi do očí.
,, to víš, vždycky, když tě vidím, mé srdce se splaší a začne být neuvěřitelnou rychlostí z toho krásného pocitu, kterému se říká zamilovanost " řekl jsem. Yoongi se začervenal a sklopil pohled.
,, taky tě miluju Jimine a moc. Jsi první, kdo mi ukázal, jak krásná je láska a já jsem ti za to vděčný. Za všechno " Když mi znova pohlédl do oči, tak já nebyl schopný slova. Jediné, co jsem dokázal bylo spojit naše rty v jedny.
ČTEŠ
the Silver hair
Fiksi PenggemarNikdy jsem si nemyslel, že pro mě chlapec se stříbrnými vlasy bude tak moc znamenat. ,, pokud je tahle láska ta pravá Jimine, tak se znovu setkáme" *Pjm, Myg*